El BNG pide el voto para que Galicia pueda dejar de “ser unha anécdota”

El BNG pide el voto para que Galicia pueda dejar de “ser unha anécdota”
El Bloque llenó el Teatro Jofre en el mitin central de su campaña en la comarca ferrolana

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, apeló al electorado descontento para que transforme su decepción con las fuerzas estatales “nun voto de esperanza para unha Galiza mellor e con futuro” que, dijo, “só a presenza do Bloque Nacionalista Galego no Congreso pode conquerir”.

En un mitin en el teatro Jofre, Pontón lamentó la “total ausencia dos problemas deste país” en los discursos de los partidos estatales y en el debate televisado, en el que, afirmó, “faltou Galiza e sobrou testosterona”. Aludió a la involución que supone “branquear a extrema dereita en horario de máxima audiencia” y advirtió de que “quen pretenda atacar este país, nos terá enfronte”.

Aseguró la portavoz nacional del Bloque que “vivimos nun país cunha enorme potencialidade” que está sufriendo una crisis “en todos os eidos, desde o industrial até o demográfico, pasando polo ambiental ou o social” como consecuencia, sostuvo, “dun sistema centralista que aspira todos os nosos recursos, os materiais e os humanos”, y que “non nos toma en serio, non nos respecta”.

Un tren “do século XIX” entre A Coruña y Ferrol, la “estafa” de los peajes de la AP-9, el “desmantelamento industrial”, el cierre de Endesa o el “espolio enerxético” son algunos de los “problemas que”, señaló, “poderemos solucionar a partir do domingo se o BNG acada representación nas Cortes”. Incidió Pontón especialmente en la cuestión energética, con un territorio que “produce para exportar desde hai décadas mentres hai veciñas e veciños que non poñen a calefacción porque non a poden pagar e mentres hai milleiros de empregos en perigo por non termos unha tarifa eléctrica propia que si ten Euskadi”.

Es el momento, insistió Pontón, de “recuperar a forza e a autoestima” para evitar que Galicia se quede fuera del debate territorial que, apuntó, se va a dar a corto plazo. “Non podemos conformarnos cun autonomismo fósil, nin con que nos releguen a ser unha rexión, porque somos un pobo de primeira que merece un respecto”, finalizó.

“Deixar de ser unha anécdota”

El cabeza de lista por A Coruña, Néstor Rego, lamentó que “Galiza non pasara de ser unha anécdota” en la agenda política de los últimos años y aseguró que para acabar con ese estatus “a única garantía é confiar no BNG”. Para ello, invitó, como Ana Pontón, a las personas descontentas con el periodo postelectoral de los comicios generales de abril a que voten por la formación nacionalista el domingo. “É a única posibilidade de que se fale dos nosos problemas”, explicó, “é a única opción que defenderá os investimentos que precisamos, o noso dereito a producir”.

Por último, aseveró que es el momento de “superar o marco autonómico porque non dá solución ás nosas necesidades”. “E fronte aos que falan da utilidade de voto, as galegas e os galegos non terán un voto máis útil que o que se lle dea ao BNG”. l

El BNG pide el voto para que Galicia pueda dejar de “ser unha anécdota”

Te puede interesar