El BNG de Narón insta a demandar a la Xunta más personal de limpieza en el CPI O Feal

El tema se abordará, por medio de una moción, en el pleno de este mes
El BNG de Narón insta a demandar a la Xunta más personal de limpieza en el CPI O Feal
Advierten de que la situación puede suponer "un problema de saúde pública" I Jorge Meis

El grupo municipal del Bloque Nacionalista Galego (BNG) de Narón presentará en el pleno ordinario del mes de noviembre dos mociones para su debate.


El primero de los textos exigirá al Concello que no retire las partidas –en los presupuestos para este 2024– destinadas a la realización conjunta de actividades con asociaciones vecinales, en relación a eventos como el magosto de O Val o Pena Molexa, entre otros. “As festas que se levan facendo de maneira tradicional nos nosos barrios e parroquias son un punto de encontro para persoas de todas as idades e poñen en valor o mellor Narón, ademais de recuperar espazo público para a veciñanza.

 

Colaborar e non impoñer é o que ten que facer un Concello. Por nós non vai ser que se retiren dos orzamentos estas partidas que, por outra banda, son mínimas”, defiende la formación.


La segunda de las mociones pone “a voz de alarma” sobre la situación que padece “desde hai anos” la limpieza del CPI O Feal, que “chega a ser un problema de saúde pública”.


En este sentido, se instará al Ayuntamiento a que se exija a la Xunta “de maneira urxente” un aumento del servicio. “Desde  a época de pandemia a limpeza é insuficiente para un centro de 700 alumnos. Moitos nenos e nenas nin tan sequera van ao baño polo estado no que se atopa. Ou aumentan en efectivos, ou atoparémonos cun problema de saúde nun centro público. Xa o reclamamos no Parlamento, mais agora que vai haber eleccións e o PP promete de todo, podía comezar cumprindo cos centros de Narón”, aseguró la portavoz, Olaia Ledo. 

El BNG de Narón insta a demandar a la Xunta más personal de limpieza en el CPI O Feal

Te puede interesar