Narón inicia los trámites para dotar de saneamiento las viviendas de Doso

La actuación llevará el servicio de saneamiento a una zona de orografía complicada como es Doso | jorge meis
|

El gobierno de Narón dio cuenta ayer en Xunta de Portavoces de los trámites iniciados para la adquisición de una parcela en el lugar de Riveira, en Pedroso, donde se instalará una Estación Depuradora de Aguas Residuales (EDAR) con la que dotar de saneamiento a las viviendas de la vecina parroquia de Doso. “O de hoxe é un primeiro paso para implantar a rede de saneamento na parroquia de Doso, unha zona do concello cunha orografía que complica este tipo de intervencións pero para cuxa materialización estamos traballando dende hai tempo dende o goberno local, ao dispoñer xa dun estudo previo no que se detalla que a finca que adquirirá Cosma é a mellor das opcións en ubicación, por orografía e condicións urbanísticas para a futura instalación da EDAR”, indicaba ayer la alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro.


Se trata de una parcela de una superficie de más de 27 áreas dedicada hasta ahora al secano. “Unha vez adquirida a finca, dende Cosma realizarase un estudo sobre o custe que suporá a construción das citadas instalacións e, a continuación, tamén se estudará o custe de extensión dun colector no que se contemple o número de vivendas que se precisan para poñer a funcionar a EDAR, que require dun mínimo de inmobles”, explicó Ferreiro.


Además de estos estudios para la primera fase de las obras de Doso que se iniciarán en breve y se prevé estén listos antes de verano, el Concello de Narón continuará avanzando en materia de saneamiento a lo largo de este año. Así, está previsto en los presupuestos una partida para el saneamiento en el Camiño da Fonte, en O Alto, y se ampliará la red en el lugar de Pereiro, en la parroquia de Sedes.

Narón inicia los trámites para dotar de saneamiento las viviendas de Doso