Narón activa los protocolos para la reapertura de los centros cívicos y sociales

Un voluntario de Protección Civil procediendo a la entrega de material de seguridad en una de las instalaciones
|

Las AVV Virxe de Fátima, de Freixeiro y de O Alto abrieron ayer sus respectivos ambigús. Para la reapertura de estas instalaciones el Concello de Narón implantó un protocolo de seguridad en los centros cívicos de titularidad municipal. “Tras contactar con eles realízase unha primeira visita ás instalacións explicando o procedemento que se debe seguir, incluído nese protocolo, e no caso dos ambigús estase realizando unha segunda visita para explicarlles como deben distribuir as mesas e cadeiras, entregarlles cartelería coas medidas a cumprir no interior do local e unha caixa con xel hidroalcohólico, guantes e mascarillas”, explicó la alcaldesa, Marián Ferreiro.

Además de las oportunas recomendaciones sanitarias como el uso de mascarilla y de distanciamiento social, los protocolos elaborados por el Concello recogen, en el caso de estas instalaciones, recomendaciones específicas para sus actividades, como los juegos de cartas. “Deben utilizar unha baralla especial, realizada con material plástico que hai que desinfectar convintemente despois de cada uso”, indicó Ferreiro. En el caso de que no se trate de este tipo de cartas y no puedan desinfectarse “teñen que gardar obrigatoriamente a corentena para evitar posibles contaxios”, señaló la regidora local.

Dudas
Además, “a maiores de ofrecer información e material, dende o Concello tamén recollemos e atendemos calquera tipo de cuestión que nos plantexan tanto dende os centros cívicos e sociais como dende as asociacións, relacionados cunha apertura segura das instalacións ante esta situación de crise sanitaria”, recordó.

El Speis dispone además de un protocolo específico para la seguridad de las oficinas. En este caso recuerdan que “é preciso realizar un rexistro coas persoas que acuden ás mesmas, co fin de controlar a afluencia de persoal en cada xornada e dispor desa información que sería necesaria, por exemplo, ante un posible contaxio da Covid-19 para ter identificada á xente que estivese en contacto con algunha persoa portadora do virus”.

Narón activa los protocolos para la reapertura de los centros cívicos y sociales