Somos Fene justifica la moción de censura como una apelación a la “ética de la responsabilidad”

Tras los acontecimientos de los pasados días, Somos Fene quiso pronunciarse a través de un comunicado para explicar el por qué de la moción de censura presentada junto al PP al gobierno de Juventino Trigo.
“A cidadanía de Fene non escolleu a Juventino Trigo como alcalde, xa que nin sequera foi a lista máis votada –consiguió 4 concejales, mientras que el PP obtuvo 7–. Foi alcalde grazas a un pacto de goberno subscrito co PSOE e Somos Fene”, destacan desde la organización, al tiempo que señalan la rotura de dicha alianza después de lo que consideran un “bloqueo sistémico” de todas las iniciativas de los dos grupos. Dicha actuación, “xera para o futuro unha profunda ferida para a posibilidade de acordos da esquerda en Fene”.
Asimismo, el hecho de que el regidor quisiese presentar los presupuestos vía moción de urgencia en un pleno ordinario –sin contar con el apoyo de los demás grupos– “só foi unha simple manobra para poder gobernar en solitario”.
“Á vista destes irrefutables datos, pódese concluir que de non gobernar elels, o BNG prefiere que goberne o PP”, indicaron desde Somos Fene, y añadieron que la actuación del gobierno recuerda al modelo de los “consistorios do franquismo” y que “un fracaso nunca se improvisa, constrúese”.


En cuanto a la moción de censura, el partido la defiende ya que “estamos nunca situación complexa e temos a responsabilidade política de afrontala cunha medida excepcional para cambiar a forma de gobernar e establecer un modelo de gobernanza que ganaranta unha xestión eficaz”. Desde Somos Fene comprenden que se vea de manera extraña la presentación de esta medida con el grupo municipal del PP, aunque ellos aseguran que no se trata de una coalición.


“Aplicando a ética da responsabilidade e deixando de lado as reticencias e os lexítimos intereses partidarios, establecemos un proceso de diálogo, negociación e pacto para atopar a solución que permita afrontar a grave situación creada polo goberno do BNG. Un diálogo construtivo dos que pensamos diferente pero que deixamos de lado consideracións políticas e ideolóxicas temos un obxectivo común: o ben da cidadanía de Fene. A nosa decisión pode parecer contraditoria pola falta de feitos similares no noso Concello pero é coherente co noso ideario de actuación política municipal”, destacan.
Por último, Somos Fene quiso dejar claro su desvinculación de En Marea, alegando que no pertenecen “nin orgánicamente como tal nin os seus concelleiros como militantes de adscrición individual”.

Somos Fene justifica la moción de censura como una apelación a la “ética de la responsabilidad”

Te puede interesar