EU pide que la rehabilitación se ofrezca en el Centro de Salud de Cedeira

Esquerda Unida de Cedeira demanda que el servicio de rehabilitación se ofrezca en el centro de salud del municipio, y no únicamente en el Complejo Hospitalario Universitario de Ferrol, por los trastornos que esto conlleva para sus usuarios.
La formación recuerda que existe una “forte demanda” del servicio en la villa y que, pese a ello, los pacientes tienen que desplazarse a la ciudad naval. “Son case 40 quilómetros de viaxe e dentro dun horario que abrangue desde as 07.00 horas que se sae da vila ata que se chega, ás dúas da tarde”.
EU asegura no saber “que intereses pode ter a Xerencia da Área Sanitaria de Ferrol para non prestar este servizo dentro da propia localidade” y, en ese sentido, “demandamos da corporación municipal que se poña en contacto decontado co xerente para defender os intereses dos veciños de Cedeira”.
Esta medida, señala, conllevaría la contratación de dos fisioterapeutas –uno en el turno de mañana y otro de tarde–. Además, EU invita al gobierno local a que “bote unha ollada aos concellos de Narón e Fene, que si dispoñen deste servizo, e demandamos un de igual garantía e calidade, xa que é en Cedeira os veciños e veciñas tamén pagamos impostos”.

EU pide que la rehabilitación se ofrezca en el Centro de Salud de Cedeira

Te puede interesar