Méndez anima a dimitir a Sestayo y le acusa de deslealtad hacia el partido

Pleno Concello de Ferrol 29 de Setembro 2016
|

La guerra abierta en la ejecutiva socialista ferrolana tuvo ayer un nuevo capítulo, después de que la concejala Rosa Méndez afirmase haberse enterado por los medios de la decisión del partido de pedir a la dirección federal su suspensión de la militancia y la incoación de un expediente disciplinario. “Non debo ser unha militante de primeira cando me entero pola prensa, aínda que, por outra banda non é algo casual”, señaló Méndez.
La edil señaló que pidió mediación al partido hace unas tres semanas, por lo que prefirió esperar a obtener una respuesta, aunque reconoció saber “algo” de los órganos superiores, pero alegó que no es “como outras persoas que queren estar todo o día na prensa; eu intento pasar un pouco desapercibida”.
Es por esto que señaló que la ejecutiva local está en “outra liña máis persoal e ferrolá” y animó a Beatriz Sestayo a “empezar a conxugar o verbo dimitir en tódolos seus tempos”, haciendo referencia a su dimisión.
Rosa Méndez se refirió, en este sentido, a que pide el cese de la portavoz socialista municipal por “moitos motivos”, pero sobre todo “por estar levando problemas orgánicos á prensa en beneficio propio, o que me parece unha deslealdade ao partido, ela que tanto fala diso, e paréceme puco serio”, afirmó, al tiempo que destacó que “podería estar tódolos días facendo declaracións e ocupando portadas”, pero que no lo hizo porque piensa que las cosas se deben llevar por otros ámbitos.
Por su parte, Beatriz Sestayo se refirió ayer a su excompañera de partido como “unha concelleira non adscrita que decidiu adherirse á disciplina doutro partido e eu non adoito opinar moito das persoas doutras formacións”, expuso, al tiempo que declaró que “Rosa Méndez autorretrátase cando elexiu a disciplina de Ferrol en Común no canto da do PSOE”.
“A realidade é que optou por permanecer na dirección fronte aos compañeiros que Jorge Suárez votou da mesma; optou por ascender nunha xunta de goberno local, no canto de ser solidaria coa disciplina e siglas do seu partido”, replicó.
A la invitación de dimitir hecha por Méndez, Sestayo explicó que “o curioso é que para ela ten que dimitir quen é elexida polos seus compañeiros e compañeiras, pero supoño que será un desexo de Jorge Suárez do que é leal transmisora”, afirmó.
La portavoz socialista atacó a la concejala diciendo que ella siempre fue elegida por los militantes para los cargos que desempeñó y que, “lamentablemente, tódalas veces que Rosa Méndez se presentou a unha asamblea para diferentes postos, sempre foi rexeitada polos seus compañeiros”, sentenció. 

comité federal 
Tanto Beatriz Sestayo como Rosa Méndez se refirieron ayer a la asamblea realizada el jueves en el Carvalho Calero para conocer la posición de los socialistas locales ante el Comité Federal de mañana. La portavoz socialista, que viajará a Madrid mañana, aclaró que como no tenían la pregunta exacta de Ferraz, “o que fixemos foi pronunciarnos libremente sobre as distintas posibilidades que están saíndo estes días”, afirmó.
Méndez, por su parte, tachó el encuentro de “moi normal e cunha militancia cercana á posición unánime do non a Rajoy”, al tiempo que confesó no conocer al actual PSOE, que “non ten nada que ver co de fai un ano”, concluyó. n

Méndez anima a dimitir a Sestayo y le acusa de deslealtad hacia el partido