El programa provincial de Turismo Escolar incorpora nuevos recursos

Diario de Ferrol-2017-04-26-016-a6714828-p
|

El Museo etnográfico de A Capela, la ecoescuela de As Pontes, San Andrés de Teixido, el castillo de Moeche, el Museo do Humor de Fene, las Fragas do Eume, la plantación de arándanos de Cerdido o la huerta de conservación de árboles frutales Carlos Fornos de San Sadurniño son algunas de las propuestas incluidas por la Diputación de A Coruña a su programa de Turismo Escolar que ofrece a los distintos entros de enseñanza de la provincia.

“Trátase de ofrecer unha plataforma a través da que os concellos podan ofertar os seus recursos turísticos ao alumnado dos centros escolares que participan no programa. A iniciativa ten o obxectivo de que rapaces e rapazas coñezan o territorio e os principais destinos de interese para a súa idade cunha oferta de achegamento á nosa historia e a nosa natureza cunha visita ao vivo”, indicó el diputado Xosé Regueira.

Alrededor de 70 propuestas se sumaron a la oferta de rutas que hasta el momento ofrecía el organismo provincial, completando así las opciones de los grupos escolares para conocer el territorio de la provincia de A Coruña.

El programa provincial de Turismo Escolar incorpora nuevos recursos