Los promotores del geoparque toman como ejemplo la gestión de su homólogo Costa Vasca

Los promotores del geoparque toman como ejemplo la gestión de su homólogo Costa Vasca
Representantes de la comarca en una de las visitas

Representantes de los siete concellos implicados en el proyecto del geoparque Cabo Ortegal culminaron ayer una visita a su homólogo Costa Vasca para conocer su funcionamiento y formas de financiación. “Estamos muy contentos con la experiencia. Cada proyecto hay que adaptarlo a su territorio pero hemos tomado nota de su modelo de gestión, que cuenta con el respaldo administrativo y económico de otras administraciones supramunicipales y creemos que nos puede servir su experiencia”, indicaba ayer el alcalde de Cariño, José Miguel Alonso Pumar.

“Máis alá das singularidades xeolóxicas, o proxecto hai que artellalo co territorio. Na súa vertente máis turística explotan áreas pesqueiras como as que podemos ter aquí en Cariño ou Cedeira, podemos poñer en valor o surf en Valdoviño ou as queixerías en Moeche ou Cerdido. Eles teñen unha riqueza patrimonial prehistórica moi forte pero que aquí podemos contrarrestar con construccións como os castelos de Moeche ou Naraío”, apuntó. “Tamén temos que ter en conta a tradición, como a danza das lanzas de Cariño, e outros festexos, que lle dan valor ao proxecto máis aló da vertente xeolóxica”

La visita al geoparque Costa Vasca se encuadra dentro de la estrategia para articular una candidatura a la Unesco, organismo internacional que otorga dicha distinción para este tipo de áreas. “Precisamos dun ano de traballo como xeoparque antes de postularnos como candidatos”, explicó. Para ello, los siete concellos implicados en el proyecto concurrirán a una ayuda del Plan de Patrimonio de la Diputación que, de concedérseles, les permitiría poner en valor lugares de interés geológico y turísticos dentro del complejo Cabo Ortegal, así como mejorar la accesibilidad del entorno. “As nosas pretensións é poñer toda a engranaxe en marcha con esta axuda e o próximo mes de xaneiro darlle ao cronómetro para que empece a contar”, indicó.

Los promotores del geoparque toman como ejemplo la gestión de su homólogo Costa Vasca

Te puede interesar