Narón implementa un programa de visitas escolares al Speis para familiarizarlos con las emergencias

Diario de Ferrol-2018-03-22-013-49cbb665
|

En el marco del Programa Municipal de Recursos Educativos de Apoio á Escola, el Concello de Narón puso ayer en marcha un ciclo de visitas al Servizo de Prevención, Extinción de Incendios e Salvamento de Narón (Speis) que tuvo como protagonistas a una veintena de escolares del CEIP de Piñeiros en su jornada inaugural. “O obxectivo desta iniciativa é concienciar aos nenos e nenas sobre o xeito de actuar ante determinadas incidencias, tanto dentro como fóra da casa, ou en casos de lumes, esvaecementos…  para ensinarlles que teñen que facer ante estas situacións”, explicó el concejal de Protección Civil e Seguridade Cidadá, Guillermo Sánchez Fojo, presente durante la jornada.
A su llegada a las instalaciones los jóvenes vieron el vídeo “Sam o bombeiro” en el que se muestran diferentes situaciones de riesgo  y se explica el procedimiento a seguir. A continuación, el grupo dividido en dos recorrió las dependencias del Speis, donde recibieron información sobre lo que hacer en caso de encontrar a una persona inconsciente, incluyendo una sesión práctica de Reanimación Cardiopulmonar.
También visionaron otra proyección sobre la prevención contra la avispa velutina y aprendieron a realizar una trampa artesanal. “Narón xa foi pioneiro en levar a Educación Viaria aos centros educativos da cidade e agora consideramos que con este programa de visitas temos unha oportunidade excelente para que as nenas e os nenos aprendan desde pequenos cuestións básicas relacionadas cos primeiros auxilios para poder actuar ante unha emerxencia”, indicó el edil. l

Narón implementa un programa de visitas escolares al Speis para familiarizarlos con las emergencias