Narón inaugura su nueva escuela infantil en el polígono Río do Pozo

Narón inaugura su nueva escuela infantil en el polígono Río do Pozo
José Manuel Rey Vaerla visitar la escuela infantil Río do Pozo

Narón puso ayer en marcha un nueva escuela infantil, en esta ocasión la situada en el polígono industrial Río do Pozo, habilitada con una subvención de la Xunta de Galicia. El conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, visitó las instalaciones para niños de entre 0 y 3 anos, acompañado por la directora xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica, Amparo González, responsables de la Fundación Parque Científico Tecnolóxico Río do Pozo, entidad promotora de la escuela, y la alcaldesa Marián Ferreiro.
La nueva escuela infantil, habilitada con una subvención de la Xunta de 200.000 euros –supuso el 80% del coste de la actuación– se proyectó en un edificio de carácter administrativo que se transformó en un equipamiento educativo de tres unidades, una para cada grupo de edad y 41 plazas de capacidad máxima.
“O funcionamento desta escola fai posible que Río do Pozo sexa un contorno empresarial máis atractivo e eficiente, posto que leva aparellada vantaxes como a mellora do clima laboral polo feito de que os pais e nais poderán desempeñar as súas tarefas coa tranquilidade de saber que os seus fillos están ben atendidos e, ademais, preto deles”, indicó Rey Varela en su intervención.
El conselleiro también tuvo palabras de elogio para la línea de ayudas que ya tienen en marcha una segunda convocatoria. “Permite achegar o coidado, a atención e a primeira formación dos nenos e nenas ao lugar de traballo do seus pais e nais facendo así máis doada a vida cotián das familias e a conciliación, que é un dos eixes prioritarios das políticas sociais en Galicia”.

Narón inaugura su nueva escuela infantil en el polígono Río do Pozo

Te puede interesar