CARIÑO - El PP demanda la elaboración de una RPT y que se incluya en los presupuestos

El Partido Popular de Cariño demandó al gobierno la elaboración de la Relación de Postos de Traballo (RPT) y que se incluya en los presupuestos de este año pendientes de aprobar. Lo hizo a través de una moción que presentó al último pleno y que no salió adelante.
Los populares reclaman la RPT como “un instrumento obrigatorio para os concellos que contribúe a prestar aos cidadáns  uns servizos máis áxiles e de calidade”, aseguró su portavoz Marta López. Los populares abogan por la puesta en marcha de una política de personal “que sexa un exemplo de transparencia, igualdade e equidade”. 
Aseguran que “existe un malestar importante entre os traballadores porque algúns están nunha situación de indefensión e de desigualdade por culpa dun goberno que os utilizou e os enganou”. López denunció que algunos empleados están cobrando menos que otros a pesar de desempeñar la misma función. La RPT es un problema que viene de lejos. “Púxose sobre a mesa en 2007 e volveuse tratar en 2015. É un asunto no que o Concello gastou cartos para elaborar un documento definitivo que nunca chega a ver a luz”, dijo. n

CARIÑO - El PP demanda la elaboración de una RPT y que se incluya en los presupuestos

Te puede interesar