FeC califica de “estafa democrática” que no se le dé grupo a En Marea

Ferrol en Común apoya la demanda del grupo En Marea para constituirse como grupo propio en el Congreso de los Diputados, ya que consideran que cumplen los requisitos que se exigen (más de cinco diputados y un porcentaje mayor al 15% de los votos en las provincias en las que se presentaron) y que por tanto no existe impedimento legal alguno para que se haga. Denuncia FeC “a falta de votande política dos dous partidos PP e PSOE, coa colaboración de Ciudadanos, que dicía vir rexenerar a política e que participa tamén nesta estafa democrática”.
El partido instrumental por el que se presentó el actual alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, reclama que se “dea voz aos galegos e galegas que demandan abrir un novo tempo político e que entenden que a nosa identidade e as nosas particularidades lingüísticas, culturais e territoriais teñen que estar presentes na construción dunha nova realidade”. Además extienden su denuncia a las candidaturas En Comú Podem y Compromís, a las que también se les niega la posibilidad de crear un grupo propio en el Congreso. Junto con En Marea “representan 27 escanos e os votos de algo máis de tres millóns de persoas”, recuerda FeC.
Llaman la atención sobre el “dobre patrón entre os requisitos duns e os requisitos indispensables para outros”, en referencia a la cesión de diputados del PSOE a los catalanes ERC y Democràcia i Llibertat para que sí tengan esa representación. Esto demuestra que la negativa hacia En Marea es “unha falta de vontade política”. “A cidadanía quere xogar un papel activo na construción dunha nova sociedade, máis democrática, máis plural e máis xusta”, añaden. Por eso “non se pode entender esa democracia atacando os dereitos das persoas que votaron En Marea por unha interpretación interesada dos partidos tradicionais”.

FeC califica de “estafa democrática” que no se le dé grupo a En Marea

Te puede interesar