La Xunta refuerza las competencias en los programas dirigidos a los jóvenes

La directora xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, durante el acto en el edificio de la Xunta | daniel alexandre
|

La directora xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, Cecilia Vázquez Suárez, estuvo presente ayer por la tarde en la entrega de los diplomas a los integrantes en la tercera edición del Curso de Xestión e Dirección de Proxectos de Participación Xuvenil, en un acto celebrado en las dependencias de la Delegación Territorial de la Xunta en Ferrol.
Esta acción formativa, que se desarrolló en las siete grandes ciudades de Galicia y que cursaron 105 persoas –15 por curso–, estuvo dirigida a trabajadores y gestores en el ámbito de la juventud, maestros y profesores, estudiantes universitarios, miembros de entidades juveniles y de acción voluntaria, coordinadores de programas de juventud y a todos los jóvenes en general. Cada curso tuvo una duración de 50 horas, destinadas a contenidos teóricos y presenciales, así como a formación práctica.


Cecilia Vázquez destacó que el objetivo de este programa “é dotar aos participantes de recursos, ferramentas e materiais necesarios para impulsar a aprendizaxe desde as organizacións e entidades xuvenís e de voluntariado”. Asimismo, indicó que esta iniciativa “xurdiu da demanda existente de mellorar a calidade dos proxectos de participación xuvenil no eido da educación non formal, tendo en conta que cada vez contan con máis no peso do currículo”.
Por último, la directora xeral indicó que la puesta en marcha de estos cursos “demostra a aposta do Goberno galego polo protagonismo dos mozos e mozas nas políticas de xuventude, neste caso a través da mellora das competencias dos traballadores neste ámbito ao reforzar súas competencias e coñecementos na planificación, redacción e xestión de proxectos de participación xuvenil”, explicó Vázquez.

La Xunta refuerza las competencias en los programas dirigidos a los jóvenes