El BNG acusa al gobierno local de “marxinar” las artes escénicas y musicales gallegas

|

Los nacionalistas ferrolanos criticaron ayer el programa de las fiestas de verano de la ciudad. La formación aseguró que desde la llegada del PP al gobierno local “todas as manifestacións artísticas e culturais que se vehiculizan en lingua galega que se corresponden con grupos do país están sendo marxinadas do programa do Concello de Ferrol”. El BNG incidió en que la celebración de las fiestas debe servir “como escaparate da nosa cultura, da expresión artística e da creatividade dos galegos e das galegas, e estas non poden estar desaparecidas das nosas festas”.
Los nacionalistas cuestionan la actuación del equipo de Rey Varela, en lo referente a la “de-saparición de calquera tipo de manifestación artística galega e en galego, e non só as referidas á música tradicional”. La postura de los populares es, según el BNG, “recorrente” y apunta, dicen “a un modelo de xestión en materia cultural acomplexado, que pretende negar a nosa realidade e as nosas capacidades de expresión artística”.
Además de la repercusión que estos hechos tienen sobre la “falta de apoio ás artes escénicas e musicais de Galicia”, la formación denunció además la “falta de apoio á creación de riqueza que reverte neste país”.
El BNG defendió la lengua y cultura propias y destacó la riqueza y diversidad del tejido cultural de Galicia, donde, indicaron, “existen grupos e artistas de grande calidade, con prestixio recoñecido mundialmente, non só no ámbito da música folc ou celta, senón tamén noutros estilos como a música clásica e outros ámbitos que non se teñen en conta para a súa participación nas festas”.
A mayores, los nacionalistas critican la contratación de “unha empresa que nada ten que ver coa nosa realidade” para diseñar el programa festivo de la ciudad de este año y el próximo, lo que, apuntan, “acentuará todavía máis esta tendencia a marxinar a nosa capacidade” y el gasto de acondicinar el Sánchez Aguilera.

El BNG acusa al gobierno local de “marxinar” las artes escénicas y musicales gallegas