El BNG pone de ejemplo Fene para liderar “o cambio real en Galiza” el 5A

Ana Pontón estuvo acompaña del diputado autonómico Mini Rivas y el candidato de la comarca, Mon Fernández Alfonzo | d.a.
|

La candidata del BNG a la Xunta, Ana Pontón, eligió ayer Fene para ofrecer su primer mitin, una elección que no estuvo hecha al azar. Así, la nacionalista tomó como ejemplo lo ocurrido en la localidad –el BNG le arrebató al PP la Alcaldía a través de una moción de censura con el respaldo de EU y PSOE– para liderar el próximo 5 de abril “o cambio real en Galiza en conseguir que, por primeira vez na historia unha muller e nacionalista presida un gobierno coas mans libres para defender os intereses do pais”, dijo.

“O pasado 7 de febreiro recuperamos Fene para a veciñanza, da man dun goberno honesto, traballador, con capacidade para mellorar a vida das persoas, colocando os intereses da maioría social por diante. E o 5A imos recuperar Galiza abrindo un tempo novo, logrando un cambio real liderado polo BNG”, señaló. La nacionalista aseguró que no son tiempos para gobiernos “absolutistas” ni “sucursalistas” y defendió su proyecto del que indicó “o noso centro de decisión é Galiza e temos un proxecto serio, solvente, fiable a favor dos galegos e das galegas, capaz de deixar atrás unha década de desfeita do Goberno do PP. E imos polo bo camiño, porque o BNG está á alza e cada día que pasa son máis as persoas que miran cara nós como a única garantía de cambio real, porque saben que temos políticas transformadoras e saben que non lles imos fallar”, argumentó.

Con respecto a la comarca, Pontón criticó el balance del gobierno de Feijóo “porque non foi capaz de sacar adiante nin unha soa das cuestións desta comarca”  y avanzó que las prioridades del BNG serán ser “un aliado do sector naval”, la recuperación integral de la ría, la modernización de las conexiones ferroviarias entre Ferrol y A Coruña y un plan de revitalización del comercio de proximidad.

El BNG pone de ejemplo Fene para liderar “o cambio real en Galiza” el 5A