Denuncian al alcalde por prevaricación y estafa en el cobro de la tasa del agua

Denuncian al alcalde por prevaricación y estafa en el cobro de la tasa del agua
Tras la entrega de la demanda, la plataforma se concentró a las puertas del juzgado ferrolano | L.P.

Representantes de la Plataforma na Defensa dos Servizos Públicos, Pola Remunicipalización dieron ayer un paso más en su lucha contra la tasa de saneamiento presentando una denuncia en el juzgado ferrolano por presunto delito de estafa y prevaricación contra el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, y la Empresa Mixta de Augas de Ferrol, Emafesa, por las irregularidades en la factura de la tasa de saneamiento.
“Cremos que a única forma de parar este abuso aos veciños e veciñas de Ferrol nestes momentos é a mobilización e a denuncia, por iso estamos hoxe aquí. Esperamos que o Xulgado contemple esta demanda por pasar a cobro algo totalmente irregular”, indicó ayer a las puertas del palacio de justicia de la calle Coruña uno de los integrantes de la Plataforma, Alxandre Carrodeguas.

Mediante un documento de catorce páginas y en el que se recogen once puntos en los que se especifican los motivos de la denuncia, el organismo explica que Emafesa pasó a cobro a los vecinos dos facturas “Depuración cota de servizo” y “Depuración cota variable por consumo” durante los meses de enero y febrero, unos recibos “moi avultados e que non se corresponden ao prezo real do servizo prestado”. “Está chegando un segundo recibo cun importe duplicado e camuflado no recibo da auga, o máis alto de Galicia, un cobro totalmente fraudulento e un abuso ao que están sometidos os veciños e veciñas de Ferrol”, indicó Carrodeguas, al mismo tiempo que señaló que pasaron tres meses desde que Jorge Suárez asegurase que se estaba a la espera de un informe técnico para recalcular la tasa y ajustarla a su coste real; “mais na vez de revisar a taxa, dan a orde de pasar o cobro as facturas a sabendas de que están avultadas”, aseguran en el documento presentado ayer.

Además, recuerdan que aún no se devolvió el importe correspondiente a la factura que se cobró “indebidamente” en 2015, del que estiman que supone un desembolso de 800.000 euros.

“Hai uns informes que nós cremos que non teñen base xurídica para rechazar os miles de recursos que están presentando os veciños e veciñas. É gravísimo que a taxa que se está pasando a cobro non teña un informe xurídico económico da parte do Concello onde se calculen os custes, que están feitos dunha forma monopólica pola parte privada”, indican.

La Plataforma concluye que el cobro de la tasa tiene como único fin “paliar a situación financieira da empresa mixta de Augas Emafesa, cun pasivo acumulado de máis de oito millóns de euros, que chantaxea ao Concello coa solicitude en sede xudicial da súa disolución imputable ao mesmo” y denuncian una mala gestión, ocultación de información, engaño y contabilidad opaca al consistorio.
Por su parte, el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, utilizó las redes sociales para defender su actuación, asegurando que tiene “a conciencia tranquila, o orgullo intacto e a dignidade por bandeira”.

“Somos honrados e honestos, e aqueles profesionais do ocio disfrazados de activistas, que tratan de desgastar sen éxito, polo civil ou polo criminal, o que a democracia e a unidade popular non tivo a ben darlles, chocarán sempre contra o que carecen: humildade, coherencia e xustiza social. Non nos van vencer. Deben estar orgullosos de ter os ‘mass media’ do seu bando. Seguro que o arquivo pasará desapercibido”, indicó el alcalde ferrolano.

Denuncian al alcalde por prevaricación y estafa en el cobro de la tasa del agua

Te puede interesar