Pontón: “Non queremos que a chave dos cartos dos galegos as teñan en Madrid”

Pontón: “Non queremos que a chave dos cartos dos galegos as teñan en Madrid”
La plaza de O inferniño acogió el mitin central del BNG animado por actuaciones musicales daniel alexandre


En un mitin muy animado, al aire libre en la plaza de O Inferniño y ambientado por la música de Xoán Padín y Lidia Piñeiro, el candidato nacionalista al Congreso Carlos Callón pidió el voto para el BNG porque “un so deputado é beneficioso para os galegos, contra o teatro e a falsedade ben estudada” de los gallegos de otras siglas que, como también señaló la candidata a la Xunta Ana Pontón, “so din si bwana aos seus partidos”.
Carlos Callón puso varios ejemplos de las necesidades básicas de Galicia, al explicar cómo se quedaría un turista al escuchar entre las demandas de los gallegos estén “que os astaleiros poidan construir barcos ou que o tren chegue antes cunha bicicleta a Coruña” o lo triste que resulta oír a sus alumnos verse en un futuro dentro de veinte años “traballando a maioría fora de Galiza”.
Para cambiar la situación, Galicia, indicaron, debe estar en el Congreso y el BNG se postula como la auténtica referencia. El candidato recordó que esta comunidad autónoma es la primera potencia eléctrica y, sin embargo, “non recibimos nada a cambio, non exportamos, róubannolo”, indicó.
Callón aludió a la necesidad de que el BNG esté representado en Madrid y también que tenga poder en la Xunta de Galicia, con Ana Pontón, a la definió como la “Khaleesi do nacionalismo galego”, en alusión a la serie “Juego de Tronos”.
La candidata a la Xunta rechazó en su intervención en O Inferniño el “turismo electoral” que hacen los políticos en campaña por Galicia cuando después “ningúen se acorda dos nosos problemas”. En este sentido, aseguró que “o estado fai caixa co diñeiro dos galegos” e indicó que desde el BNG “non queremos que as chaves dos nosos cartos as teñan en Madrid”, por lo que apostó por “recaudar os nosos impostos e ver as necesidades reais para utilizalos, sin que ninguén teña que emigrar por necesidade”.

democracia y telecracia Pontón animó a “deixar a telecracia e apostar pola democracia, porque o voto útil é o que nos representa aos galegos e o BNG sempre nos representou a Galiza e a dignidade colectiva”.
No faltó en su discurso el “campo de alcachofas que emocionou a Rajoy” e ironizó con que a ella y al BNG lo que los emociona “pola magoa que lles da, é ver o astaleiro naval sen traballo porque non nos deixan construir”.
El portavoz municipal Iván Rivas apostó por la “liberdade” que aporta el BNG, sin depender de un partido estatal y animó a apoyarlos aunque “pensemos que somos poucos para esta batalla”. Frente a esta idea animó a los asistentes a creer que “sodes os imprescindibles”.

Pontón: “Non queremos que a chave dos cartos dos galegos as teñan en Madrid”

Te puede interesar