El PSOE reacciona al desafío de Ferrol en Común y saca su lista de reproches

El PSOE reacciona al desafío de Ferrol en Común y saca su lista de reproches
Jorge Suarez y Sestayo visitan Marcide

La crisis en el bipartito ferrolano viaja por un camino sin retorno. El Partido Socialista respondió ayer, vía comunicado de prensa, a las duras críticas de Jorge Suárez a sus socios, en las este hizo especial hincapié en lo que llamó “gobernos paralelos”, la deslealtad y la actitud de “algúns concelleiros que se dedicaron máis a fomentar a imaxe do Partido Socialista que a traballar en interese da cidade”.
El PSOE está sorprendido “pola deriva adoptada esta semana polo alcalde”, que achacan a sus diferentes posturas sobre la posibilidad legal de anulación del contrato eléctrico y lamentan que “a Marea ferrolá reproduza as mesmas estratexias, simultaneamente, que as outras Mareas ou Podemos”. Muestran su “rotundo apoio” al trabajo que realizan sus cinco concejales y remarcan “as dificultades que entraña un goberno cunha coalición de partidos como é Ferrol en Común, no que as súas distintas posturas políticas lastran a xestión diaria”.
Dicen desde el PSOE que no solo les extraña “a liña adoptada polo alcalde” sino también las “trabas” que en estos meses se han encontrado para anular y no solo suspender la tasa de saneamiento, para “iniciar con valentía unha denuncia contra a parte privada de Emafesa pola fraude da EDAR” o la defensa que hace Ferrol en Común “duns orzamentos continuistas cos do PP, coa mesma asignación ás mesmas áreas”. Son discrepancias que “por lealdade non quixemos facer públicas”.
Pese a todo en el partido confían en que “se reconduza a situación” porque no creen que exista “unha soa razón obxectiva para plantexar a ruptura do pacto de goberno” y para destruir “a enorme expectativa de cambio e mellora nesta cidade” generada por el nuevo gobierno.

yolanda díaz pide “sumar”
La diputada ferrolana de En Marea Yolanda Díaz, también coordinadora en Galicia de EU, partido al que pertenece el alcalde, se refirió ayer a la ruptura del bipartito en Ferrol como “convulsións que ás veces hai en tódalas administracións”. Apuntó que hay que “antepoñer os intereses da cidadanía por riba de todo” y que “por tanto imos sumar e non dividir” en una ciudad que “ten demasiadas eivas e urxencias como para considerar outras dinámicas”. “Estou certa de que vamos ser quen de mirar para arriba e pensar no común e non no que nos diferencia”, comentó. De todos modos dijo que “o que decida a asemblea de Ferrol en Común é o correcto” y no quiso aventurar qué va a pasar “porque non teño unha bóla de cristal e non vou ser tan imprudente”.

súarez se reafirma
Jorge Suárez estuvo con Yolanda Díaz en el acto en recuerdo del cámara José Couso, asesinado en Irak por tropas estadounidenses en 2003. Allí se reafirmó en las explicaciones dadas el viernes sobre los motivos que llevan a su grupo político a plantear en los órganos de Ferrol en Común la ruptura o continuidad del pacto. “Desde o principio defendimos un goberno único, compacto, en defensa dunha cidade que ten moitísimas necesidades no ámbito social e laboral. Se temos dous gobernos poaralelos non se van poder levar a cabo as políticas de cambio que queremos aplicar”, dijo el alcalde. “Se é salvable, trataremos de que sexa así, e se non é posible, os seis concelleiros de Ferrol en Común estamos preparados e dispostos a levar adiante o noso programa electoral”. Cree Suárez que “a cidade nas eleccións pediu un cambio, un goberno de esquerdas, e mentres non se diga outra cousa estaremos preparados” y  asumirán “as políticas de Urbanismo, de Emprego e de Servizos Sociais para que sexan aplicadas seguindo o noso programa”.
El alcalde desvincula las decisiones que se tomen en Ferrol de otros pactos fuera de la ciudad. “Temos a responsabilidade de mirar única e exclusivamente para a cidade de Ferrol. Por riba dos partidos están as persoas ás que se dirixen as políticas e iso é o único que nos preocupa. Non podemos predeterminar o goberno dunha cidade en función do que vai pasar no Estado, na Xunta ou noutras localidades do país”, afirmó.

decisión de las bases
Los ediles de Ferrol en Común trasladarán a la coordinadora del partido el momento por el que atraviesa el pacto con el Partido Socialista esta semana, en un relato de lo sucedido en los últimos diez meses. Después será la asamblea la que vote sobre la propuesta que haga este órgano, que previsiblemente abrirá la puerta a la ruptura, dado el contenido de las declaraciones públicas de los últimos días.
Las últimas controversias entre los socios tienen que ver con la postura común sobre la resolución del contrato eléctrico pero muy especialmente con la falta de un documento de presupuestos. La crisis tras los problemas con la adjudicación de la cabalgata de Reyes y su gestión, los distintos planes para Recimil que estallaron en una bronca en comisión y, en general, las duplicidades en distintas áreas también suman en la lista de problemas.

El PSOE reacciona al desafío de Ferrol en Común y saca su lista de reproches

Te puede interesar