El comité de Reganosa denuncia “acoso” y ve detrás “intereses alleos”

El comité de Reganosa denuncia “acoso” y ve detrás “intereses alleos”
Diario de Ferrol-2019-10-05-003-9803a5df

El comité de empresa de Reganosa manifestó ayer que el “acoso” al que asegura estar sometida la plantilla de la planta de gas “é produto dunha estratexia empresarial.para acabar co noso emprego”. 

Emilio López, portavoz de un plantel de 130 trabajadores y trabajadoras, leyó un comunicado en el que “esiximos un respecto cara ao noso traballo, xa non só”, añadió, “porque hai uns poucos xogando co pan das nosas familias, senón porque xeramos riqueza para toda Galicia e porque facemos ben as cousas cada día”. 

Arropado por otros miembros del comité y de la plantilla, López subrayó que “non é verdade que contaminemos, non é verdade que sexamos ineficientes e non é verdade que supoñamos unha ameaza”. 

Incidió además en que se sienten “abandonados e ás veces atacados por certos axentes sociais e representantes da cidadanía que, en lugar de defender o emprego e o desenvolvemento industrial da comarca actúan en contra por intereses políticos e persoais”.

El presidente del comité de empresa apuntó además que ese “acoso ao que estamos sometido” es producto de una “estratexia empresarial para acabar co noso emprego”. “Pode que algúns dos que colaboran neste intento de quitarnos o pan”, recalcó, “non o saiban, pero están sendo utilizados”. afirmó.

Explicó que los hilos de esa estrategia están movidos por “intereses alleos a Galicia que nada teñen que ver con esta comarca e que se lles están ocultando á cidadanía”. Así, denunció López, que “pretenden facer fóra de Galicia o que nós facemos en Ferrolterra”, para lo que, explicó, “utilizan colectivos contra un procedemento administrativo para acabar coa súa competencia e acaparar todas as infraestruturas gasistas en España”. 

Pide apoyo 
Emilio López recordó que la plantilla, que en las próxima semanas se verá incrementada con la incorporación de una decena de ingenieros, más que duplicando ahora el número de trabajadores y trabajadoras que tenía la planta en el momento de ponerse en funcionamiento, es el “alma dunha empresa galega que achega a esta comarca tan golpeada polo paro, coñecemento, emprego e riqueza”. Además, considera la planta "clave" para la transición energética, además de asegurar que el sector energético de Galicia (incluido, apuntó, el eólico, que dependen del respaldo de las centrales de gas), "estaría en perigo de non contar con nós".

Con el objetivo de "ter voz" para poder contar "a verdade", el comité de empresa reclamó el apoyo de sindicatos, partidos políticos, trabajadores de otras empresas y, en general, de la sociedad civil, para que "teñan en conta os traballadores, as familias, as persoas, por diante de políticas e intereses empresariais"

En estos momentos, la planta de gas ha incrementado su actividad como consecuencia de la paralización de la central térmcia de As Pontes, por lo que, según la plantilla, está funcionando por encima del 50% de su capacidad. 

Además de los 130 empleos propios, Reganosa da trabajo a entre 30 y 40 profesionales externos y genera más de 200 empleos indirectos.

El comité de Reganosa denuncia “acoso” y ve detrás “intereses alleos”

Te puede interesar