Suárez cree que opiniones socialistas ajenas a Ferrol tensionan el gobierno

Suárez cree que opiniones socialistas ajenas a Ferrol tensionan el gobierno
Copia de Diario de Ferrol-2016-05-12-003-a143fb89

“Chega un momento en que todo ten un límite”. Así se refirió ayer el alcalde, Jorge Suárez, a las declaraciones del candidato a las Primarias del PSdeG, José Luis Méndez Romeu, sobre el “error” que, a su juicio, han supuesto los apoyos del PSOE a los gobiernos de las Mareas.

El regidor local recordó que estas afirmaciones se suman a las de Ábel Caballero, Carmela Silva o Pedro Sánchez en esta línea  e indicó que lo que están haciendo es “meter tensión nun goberno que está á procura de mirar polos intereses de Ferrol e para iso necesita un executivo cohesionado”.

Las declaraciones socialistas fueron matizadas ayer por el propio Méndez Romeu, que indicó que “Ferrol é distinto porque hai unha coalición de goberno e, mesmo con todas as dificultades que hai, o PSOE toma decisións e no ámbito local ten a súa propia dinámica” y también se las trasladó a primera hora de la mañana  a la primera teniente de alcalde, Beatriz Sestayo. 

Pese a esto, el regidor consideró erróneo que se exprese así “unha persoa tan veterana, que leva trinta anos na política, con declaracións pouco intelixentes cando está claro que si hai algunha alternativa ao PP ten que ser a través dun acordo de toda a esquerda”, indicó Jorge Suárez. Para el alcalde, de cara a un proceso autonómico “onde para ben ou para mal imos ter que entendernos para construir unha alternativa ao PP”, no parece de recibo que “se metan cargas de profundidade ós movementos das mareas”.

Méndez Romeu, sin embargo, insistió ayer en que “a alternativa non poden ser modelos das Mareas como os da Coruña ou de Santiago”.

La portavoz socialista y primera teniente de alcalde, Beatriz Sestayo, explicó, asimismo, que Méndez Romeu le trasladó que entendía que “a diferenza do goberno de Ferrol con os da Coruña e Santiago era notable pola presenza dos socialistas no goberno”, indicando que es algo lógico cuando los resultados electorales “teñen aquí máis paridade que noutras cidades”. 

Sestayo explicó que hay que “contextualizar” la opinión del candidato socialista aunque coincidió con él al indicar que en A Coruña y Santiago “non parece que os gobernos das Mareas se dean conta de que están gobernado gracias ao partido socialista e que non damos apoios incondicionais e moito menos estamos para recibir insultos –en alusión al calificativo de “orcos” que se hizo a la oposición en el Concello herculino–.

Sestayo apostó por la “alianza de esquerdas” pero indicó que para que esto funcione tiene que haber “lealdade recíproca, tanto polos que conseguiron a alcaldía como por parte daqueles que os apoiaron e ese tratamento, ás veces, non se está a producir”.

estabilidad del pacto

Aunque  la situación no ayuda en la fragilidad del pacto de gobierno entre FeC y PSOE, el alcalde, Jorge Suárez, reconoció que el PSOE ferrolano “está sendo bastante respetuoso e non entra nestes debates porque habería tensión no goberno de coalición”. 

Hoy mismo –19.00 horas, en el centro cultural Carballo Calero–, Ferrol en Común lleva a la asamblea de sus inscritos la propuesta de la coordinadora sobre la redistribución de las áreas de gobierno, tras la marcha de dos ediles –uno de cada partido de la coalición–, las competencias de la xunta de xoberno o el futuro de contratos tan importantes para el Concello como el suministro eléctrico, el agua o la recogida de residuos. De producirse el apoyo de la asamblea de FeC,  Jorge Suárez explicó que “temos ata que se incorporen os novos concelleiros para lograr que Ferrol sexa o primeiro, e traballar esquencéndonos de partidos, siglas e outros procesos que son alleos a Ferrol”.

Suárez cree que opiniones socialistas ajenas a Ferrol tensionan el gobierno

Te puede interesar