Fariñas: “O balance do PSOE en Ferrol son reconversións, vetos e nin un só barco”

|

El diputado del Partido Popular de Galicia Hipólito Fariñas cargó en la Comisión Institucional celebrada en el Parlamento contra los años de gobierno socialista en Madrid asegurando que su balance en Ferrol son “reconversións, vetos, peches militares, traslado de bases e nin un só barco nos estaleiros en seis anos”. 
Fariñas nombró expresamente el Plan Ferrol, del que, dijo, los socialistas “non se puxeron de acordo nin cos seus socios de Goberno”. Añadió que “mesmo o antigo responsable de Industria durante o bipartito non cesou de criticar que dos compromisos co citado plan non se sabía absolutamente nada”.
“O plan socialista”, continuó el diputado naronés, “resultou semellante á ZUR (Zona de Urxente Reindustrialización) e á ZID (Zona Industrial en Declive): inútil para Ferrol e unha dilapidación de cartos públicos”. Acusó, además, al PSOE de “fuxir da súa responsabilidade e culpar de todos os males ao PP, esquecendo que gobernaron Ferrol, na Xunta e no Estado”, por lo que no estaría de más, dijo, “que arrimaran o ombreiro e se deixaran de negativismos estériles”.
Fariñas recordó que desde el año 2009 se han invertido en el Plan Ferrol más de 660 millones de euros que crearon más de 1.300 empleos y avanzó que la Xunta “vai seguir apostando por Ferrolterra” .

cesión
El diputado “popular” realizó estas declaraciones en el debate de una iniciativa socialista en la que se demandaba la cesión del antiguo edificio de Hacienda al Concello para proyectos tecnológicos. Para Fariñas, la propuesta “é unha decisión que compete ao goberno local, do que deberiamos respectar a súa autonomía”. n

Fariñas: “O balance do PSOE en Ferrol son reconversións, vetos e nin un só barco”