El BNG quiere que “Galiza volva estar presente” en el Congreso

El BNG quiere que “Galiza volva estar presente” en el Congreso
Parador de Turismo almorzo informativo co candidato do BNG pola Coruña Néstor Rego

El Bloque Nacionalista Galego presentó ayer a los candidatos de la comarca que figuran en las listas para los comicios generales del próximo 10 de noviembre con el objetivo de “conseguir que Galiza estea presente na vindeira lexislatura”. 

Los nacionalistas consideran que estos cuatro años –con otras tantas convocatorias electorales– han sido “fatais” para los intereses de Galicia al entender, explicó el candidato nº 3 por A Coruña, Mon Fernández, que “como país estivemos ausentes da axenda política do Estado e os nosos problemas sen abordar”.

“Non podemos abdicar noutras forzas políticas”, añadió Fernández, “porque quedou demostrado que non atenderon as nosas demandas como pobo, que son moitas e moi urxentes”.

El candidato contrapuso la “irrelevancia á que fomos sometidos nos últimos anos” con el trabajo desarrollado por los representantes del BNG desde que entraron por primera vez en el Congreso –1996– hasta el año 2015. “Daquela fomos quen de conseguir investimentos para Galiza en cuestións determinantes”, apuntó. 

El tercer nombre del BNG por la circunscripción coruñesa quiso destacar asimismo el perfil de las personas candidatas, procedentes de diferentes ámbitos y a los que, avanzó, “ninguén nos gañará nin en ilusión nin en entusiasmo, e tampouco en traballo, dedicación e compromiso”.

Parador de Turismo  almorzo informativo co candidato do BNG pola Coruña  Néstor Rego

Ramón Fernández (candidato nº3)

Temos que estar para podermos saír da irrelevancia

Ramón Fernández considera que las fuerzas de progreso estatales demostraron su “incompetencia ao non ser quen de formar goberno”, pero también “por non ser quen de buscar solucións aos nosos problemas, desde o naval até o enerxético, pasando polo desemprego e a emigración”. Para el candidato nº3, es “fundamental que o BNG estea presente no Congreso na vindeira lexislatura porque temos que participar nos debates de fondo que, de seguro, se van producir no Estado. Temos que saír da irrelevancia á que fomos conducidos como país”. 

Parador de Turismo  almorzo informativo co candidato do BNG pola Coruña  Néstor Rego

Silvia Pardo (candidata nº4)

Sufrimos o desleixo das forzas estatais cara aos nosas demandas

Silvia Pardo, concejala en As Pontes y candidata nº 4, señala que pese a que hay 23 diputados gallegos en Madrid, “os nosos problemas e as nosas demandas non estiveron presentes”. Por contra, asevera que “se o BNG consegue representación, a situación mudará”. Se refirió expresamente a la crisis de Endesa y acusó al PSOE de “falta de planificación e moita improvisación nun tema capital para a nosa comarca”. También centró el discurso en la necesidad de luchar “con máis contudencia contra a violencia machista”.

Parador de Turismo  almorzo informativo co candidato do BNG pola Coruña  Néstor Rego

Bruno Lopes (suplente nº2)

Vivimos nun momento de crise nacional e auxe do fascismo

Bruno Lopes, miembro de la Fundaçom Artábria, es una de las personas independientes que integran la candidatura del BNG. Asegura que tomó la decisión al considerar que “neste momento de crise nacional e de auxe do fascismo, tiña que dar pasos firmes”. Así, opina que “todos os altofalantes son válidos para que Galiza teña voz en Madrid” y ve en el “soberanismo a chave para derrocar dunha vez o Réxime de 1978” y, a la vez, derogar, toda la legislación que “atenta contra as liberdades”.

El BNG quiere que “Galiza volva estar presente” en el Congreso

Te puede interesar