Narón reconoce a la vecina Julia Rodríguez como Muller do Ano 2020

Narón reconoce a la vecina Julia Rodríguez como Muller do Ano 2020
Concello de Narón homenaje a la Muller do Ano 2020 con motivo del 8M

Entre aplausos y mucha emoción, la vecina Julia Rodríguez recibía ayer el reconocimiento de Muller do Ano 2020 de Narón por parte del Concello. Esta maestra de profesión que trabajó en la escuela Domirón hasta su jubilación y participó activamente en la constitución del Colexio Rural Agrupado de Narón, tal y como recordó la alcaldesa, Marián Ferreiro, recibió de manos de esta una réplica de la escultura “Anduriña” y un ramo de flores.

“Recoñecedes o meu traballo e en realidade para min foi unha pasión e ilusión e tratei de desfrutalo sempre, sendo a veces unha aventura, como o tema do CRA que comentabas, por donde pasaron os pais, os fillos e agora os netos”, aseguró la homenajeada. También tuvo palabras de agradecimiento para su familia y compañeras. “Os homes e as mulleres coas que tratei formaron parte dunha sociedade máis igualitaria e agora, falando de educación, paréceme un pilar para que progresemos e acórdome moito da miña nai, que foi a miña mestra de vida, de Juan, dos meus fillos que son tamén mestres, das miñas amigas e de todas as mulleres que traballan día a día para que a sociedade sexa diferente e boa”, recalcó, aludiendo finalmente a su orgullo de “ser muller, feliz, traballadora, mestra e, por suposto, naronesa”.

Narón vívía así ayer el acto central de su programación con motivo del Día da Muller, que continuará el sábado con el cuentacuentos “Conta a miña avoa que...”, a cargo de Fátima Fernández. La sesión se desarrollará en la biblioteca municipal a partir de las 11.00 horas.

Narón reconoce a la vecina Julia Rodríguez como Muller do Ano 2020

Te puede interesar