El BNG critica la suspensión del acto institucional por el Día de Galicia

El BNG critica la suspensión del acto institucional por el Día de Galicia
Los concejales del BNG sí acudieron a realizar su ofrenda floral

El Bloque censuró ayer la decisión del gobierno municipal de suspender el acto institucional previsto para ayer con motivo del Día de Galicia.
Desde el ejecutivo local se justificó la decisión por la amenaza de lluvia. En respuesta la formación nacionalista declaró que “estamos fronte a un goberno institucionalizado que asume o estatus quo establecido, que acude a canto acto institucional hai pero que é capaz de suspender esta celebración pola ameaza de chuvia que non se produciu, nunha cidade onde este fenómeno climatolóxico é habitual”
“Do mesmo modo que a ninguén se lle ocorre suspender unha manifestación porque chove, que se tome a decisión de suspender un acto reivindicativo da existencia de Galiza é o síntoma claro da absoluta indiferencia deste goberno diante da reivindicación da nosa existencia como pobo”, insistieron desde la agrupación.
Por todo ello calificaron de “falla de respecto tanto para cos grupos municipais como para cos colectivos sociais da cidade” este anuncio.
Además, añadieron que actos así se convocan “cun obxectivo concreto” y no como “simples trámites”. Desde el BNG ironizaron con el hecho de que, en contraste, “o goberno non dubida en acudir a saúdar ao presidente de Navantia chova ou neve, sexa na cidade ou fora dela”.

postergación
Tras anunciar la suspensión del evento convocado para ayer, el Concello decidió comunicar el traslado de las celebraciones al propio lunes, día 25, a partir de las 11.00 horas en la Praza do Himno Galego.
Desde la formación nacionalista denunciaron el “carácter unilateral” de esta postura, que consideraron un “comportamento prepotente dun goberno que no canto de promover e facilitar ao resto de organizacións políticas e colectivos a participación nos actos organizados durante ese día en todo o país engade á súa improvisación a falla de respecto polos demais”, en alusión a los actos de Santiago.
En este sentido su propuesta sería la de “continuar coa celebración do mesmo igual que en circunstancias de climatoloxía máis adversa que coa que nos atopabamos este mediodía –por ayer– se teñen celebrado actos institucionais por parte deste goberno municipal”.
Por ello decidieron realizar igualmente su ofrenda floral.

El BNG critica la suspensión del acto institucional por el Día de Galicia

Te puede interesar