La Xunta invierte 93.000 euros en viales en el polígono de Río do Pozo

Polígono Río do Pozo
|

La Xunta , a través de la Consellería de Economía, Emprego e Industria, invertirá más de 93.000 euros en las obras de reposición de la capa de rodadura de las avenidas Gonzalo Navarro y Bernardo Romero, situadas en el polígono industrial de Río do Pozo, en Narón.
Según informó el delegado de la Xunta en A Coruña, Ovidio Rodeiro, “esta actuación, que financia a Consellería de Economía, Emprego e Industria, en colaboración co Concello de Narón, consistirá no fresado mecánico ata unha profundidade máxima de catro centímetros nos bordos das actuacións e nos encontros frontais cun ancho dun metro”. Posteriormente se aplicará una capa de imprimación con aglomerado y la obra se completará con la señalización horizontal necesaria tanto de líneas como de símbolos y cebreados y se colocarán los registros y sumideros.


El parque industrial de Río do Pozo cuenta con una superficie de 2,3 millones de metros cuadrados, con 413 parcelas y un total de 175 empresas asentadas. Esta nueva orden de ayudas pretenden por ello fortalecer el tejido empresarial y mejorar las infraestructuras. “Con esta iniciativa a Xunta segue mantendo o seu compromiso cos gobernos locais e o co desenvolvemento das súas infraestruturas, fortalecendo o tecido empresarial e industrial da Comunidade e apoiando ao emprendemento, liñas que encaixan coas medidas promovidas pola Lei de implantación empresarial para favorecer a captación de novos investimentos para Galicia”, señaló Ovidio Rodeiro.

La Xunta invierte 93.000 euros en viales en el polígono de Río do Pozo