Compromiso por Galicia pide ayudas para el comercio

|

Compromiso por Galicia demanda al Concello de Ferrol que tome medidas “serias” y urgentes para apoyar al comercio local y dinamizar la propia vida social del centro histórico de A Magdalena y del resto de barrios de la ciudad.
Desde la formación política entienden que más allá de grandes eventos, “ou grandes titulares como os da Fashion Night, o Concello debería ter coma obxectivo prioritario a posta en marcha de medidas que axuden a paliar a redución do consumo”, una merma que es consecuencia, dicen, de la destrucción del empleo. Por ello, Compromiso por Galicia recuerda que una ciudad como la de Ferrol, dependiente en gran medida del sector naval, “resíntese máis nestes tempos de crise que outro tipo de bisbarras que contan con outros tipos de tecido industrial”.
Los responsables de CxG subrayan que es especialmente llamativo que mientras que los pequeños negocios de proximidad se ven avocados a echar el cierre “dase unha proliferación paralela de grandes superficies comerciais, modelo no que vemos que o emprego que crea por un lado, destrúese polo outro e mesmo pon en grave perigo o concepto de humanización da cidade ou do chamado Ferrol da Ilustración”.
Según el coordinador comarcal de Compromiso x Galicia, Álvaro Montes, “o mellor plan de dinamización comercial sería a creación de emprego, pero desde a Alcaldía pretenden pasar nunha semana da Fashion Night a Fashion Fast Food”. También sostiene que Rey Varela pretende “navegar entre dúas augas e aplicar a receita de inaugurar algo que queda e, para a ocasión, ben vale unha multinacional de comida rápida”.
Por otra parte critican que el gobierno local, “coa excusa de sanear as contas de Emafesa”, hagan una “persecución impositiva, cobrando taxas do lixo e de saneamento a locais comerciais pechados e, polo tanto, sen actividade económica. n

Compromiso por Galicia pide ayudas para el comercio