Vecinos de Caranza convocan una concentración el próximo día 20 a favor del gas propano

|

El portavoz del grupo municipal del BNG, Iván Rivas, acompañado de las representantes de la Asociación Ti e Máis Eu Teatro y la Asociación de Mulleres de Caranza, compareció ayer en rueda de prensa para denunciar la actitud del gobierno de Jorge Suárez con respecto al cambio de gas propano a gas natural en los barrios de Caranza y Esteiro.
“Este proceso de cambio está en marcha ante a pasividade do Concello e da Xunta de Galicia”, aseguró Rivas, que hizo referencia a cuatro informes de Gas Galicia, estando dos de ellos aprobados y los otros dos sin contestar.
“Nestes dous procesos que se desenvolven de maneira paralela, por unha parte a autorización da Xunta a Gas Galicia para o desmantelamento dos depósitos, o cambio de suministro e titularidades, e pola outra, a licencia urbanística, deberían ser denegados tanto pola Xunta como polo Concello. Tanto un como outro se pasan a pelota”, manifestó el nacionalista, que aseguró que el gobierno ferrolano no está informando a la Xunta de que esos dos informes no se podrán resolver de manera favorable. 
Así, Rivas indicó que la mayoría de contratos son de los años 80, “por tanto, conceder a autorización de cambio, vulnerará os dereitos dos veciños e veciñas e, se estos denunciasen ese feito por non poder contar co suministro de propano, o Concello tería que facerse responsable desa decisión”, indicó. Asimismo, Rivas se mostró sorprendido con la última comunicación de Gas Galicia al Concello ferrolano en la que afirma que “as obras se farán en outros puntos; o Concello non está a notificarlle a Gas Galicia que a solicitude de licencia para a tranformación non é autorizable en base aos dereitos dos veciños e o acordo plenario adoptado neste Concello”. 
Por su parte, la representante de la Asociación de Mulleres de Caranza, Mercedes Leal, informó de que el próximo día 20 se llevará a cabo una concentración a las ocho de la tarde en los depósitos de Caranza, bajo el lema “Gas propano sí”, para hacer más visible esta situación.
En nombre de la entidad Ti e Máis Eu Teatro, Fina Deibe, indicó que se está recopilando la información de los contratos de los vecinos para un posible trámite administrtivo y denuncio el “silencio administrativo que padecen”. “Xa non é que non teñamos os servizos xurídicos como se aprobou no pleno senón que tampoco temos ningún escrito”, indicó. Todos los afectados pueden acudir, los lunes y los jueves, de 10.30 a 13.00 horas al Centro Cívico de Caranza a recibir información. l

Vecinos de Caranza convocan una concentración el próximo día 20 a favor del gas propano