El BNG anima a PP y PSOE a pasar “de parella de feito a matrimonio”

ANGEL MATO Y JOSÉ MANUEL REY
|

El portavoz del BNG en el Concello, Iván Rivas,  quiso ser el primero en desear a la nueva pareja que “sexan felices”. Se refería a PSOE y PP que, tras la propuesta popular de convocatoria de mesas de trabajo sobre cinco temas de ciudad y el sí rotundo del  PSOE, han acercado tanto sus posturas, a juicio del BNG, que podrían compartir gobierno. Por eso, los nacionalistas animan a estos partidos a “pasar de ser parella de feito a matrimonio”.

Rivas apuntó que a partir de este momento “supoño que ninguén responsabilizará ao BNG de todos os males que acontecen na cidade e non seremos nós, por investir a Ángel Mato, quen condiciona o futuro da cidade”.

Para el BNG el problema de esta aproximación radica en que “implica decisións negativas para a cidadanía como que cobren a taxa a taxa da auga sen ter prestado o servizo, que se pague por una depuradora que non é propiedade municipal, pactar ou avalar co silenzo os despidos a través do plan industrial de Navantia, a privatización dos servizos públicos que están pendentes de definir como o do lixo, pactar o urbanismo especulativo, non afondar na peonalización ou xestionar o transporte dende a Xunta e non cunha empresa pública municipal”.

Frente a esto, el BNG apunta que continuará defendiendo la rehabilitación o el transporte público para cohesionar y desarrollar la peatonalización.

Las mesas de trabajo anunciadas fueron criticadas por la falta de transparencia al “acoller decisións a porta pechada, con mesas sen actas e sen nada reflectido”, por lo que augura que las comisiones se convertirán “nun mero trámite”.

De todos modos, indicó que asistirán “porque sempre acudimos a todas as reunións aínda que a nosa opinión é xa coñecida e sempre estaremos nos foros e encontros nos que nos chamen”. PSOE y PP y FeC confirmaron también su participación.

El BNG anima a PP y PSOE a pasar “de parella de feito a matrimonio”