Terra Galega se integra en la lista del PSOE arteixán para las elecciones

José Manuel Lage, Charo Figueiras, Martín Seco y Pablo Arangüena, ayer en Arteixo
|

La agrupación Terra Galega (TeGa) se integrará dentro del Partido Socialista arteixán para las próximas elecciones municipales. Así lo anunciaron ayer, codo con codo, el portavoz del PSdG-PSOE en la localidad, Martín Seco, y la líder de TeGa, Charo Figueiras, que pondrán en marcha un proyecto “ilusionante”.

“É un día importante para os que cremos nunha alternativa ao PP, que é un proxecto fracasado e rematado”, dijo Seco, quien recordó que la decisión se ha tomado “despois de anos de coñecemento entre as formacións e meses de diálogo”. El portavoz socialista hizo un llamamiento a todos “aqueles que desexen un cambio” y los animó a formar parte de su agrupación, “onde hai espazo para xente de fóra, independentes ou doutras formacións”.


Figueiras aseguró que TeGa y PSOE coinciden “nun 99% na ideoloxía e, sobre todo, na idea de priorizar aos veciños de Arteixo e as súas necesidades, algo do que non é capaz o Goberno actual”. “Somos máis eficaces e máis importantes para sumar xuntos que por separado”, manifestó la concejala de Terra Galega.


La edil añadió que la candidatura socialista estará basada en la “honestidade” y tendrá “os pés na terra” y se mostró convencida de que obtendrá buenos resultados. “Estamos convencidos de que somos necesarios para traballar a favor dos veciños”, apuntó.

Ladsfo
Tanto Figueiras como Seco destacaron que en ningún momento de la negociación se pusieron sobre la mesa los números o puestos en la candidatura, pero el socialista aseguró que su intención es que la edil de Terra Galega sea su número dos. “É un acordo de proxecto tan limpo que non se falou diso, pero eu pedirei á agrupación local que Charo vaia detrás do candidato”, afirmó Seco, quien incidió en la necesidad de “poñer no centro ás persoas para crear unha alternativa forte ao PP”.

En la presentación del acuerdo estuvieron presentes Pablo Arangüena, vicesecretario general del PSdeG, y José Manuel Lage, secretario de Organización Provincial, quienes destacaron que “o PSOE é a casa de todas as persoas progresistas” y alabaron la trayectoria y trabajo del candidato arteixán. “Aplaudo este acordo, é o momento de cooperar e poñer en dúbida ese minifundismo ao que estamos tan acostumados en Galicia. Aquí apostamos por cooperar en lugar de competir”, dijo Arangüena.

Terra Galega se integra en la lista del PSOE arteixán para las elecciones