Narón continúa la implantación del alumbrado LED en la zona de Doso

Narón continúa la implantación del alumbrado LED en la zona de Doso
En la parroquia de Castro también se llevaron a cabo cambios en las luminarias este año | d.a.

El Concello de Narón continúa con la implantación de la tecnología LED en el la red de alumbrado de la zona rural. Según avanzó el concejal de Servizos, Iban Santalla, ahora se están acometiendo trabajos en la parroquia de Doso donde se sustituirán más de medio centenar de luminarias en los lugares de Cerdeiras y Os Tortos . “Con cargo a estes traballos, que leva a cabo persoal de mantemento do servizo de alumeado, poderemos reducir nun 50% a factura de alumeado nesas zonas do termo municipal”, indicó el concejal.

El Concello destina una partida de los presupuestos “a través da que cada ano se van substituíndo as vellas luminarias por outras de tecnoloxía LED naquelas zonas do municipio nas que se rexistran máis problemas, por exemplo, por avarías”, recuerda.

Los trabajos que ahora se desarrollan en la parroquia de Doso se llevaron a cabo con anterioridad en los lugares de Pedreira, en O Val, y Sobecos, en Castro, este mismo año.

“Dende o goberno local continuaremos traballando nesta liña, tanto na zona urbana, donde xa se realizaron importantes investimentos nesta área, como na rural, cunha menor cantidade de luminarias nas vías públicas pero donde a veciñanza disporá tamén das vantaxes dunha mellor iluminación”, recalcó.

Narón continúa la implantación del alumbrado LED en la zona de Doso

Te puede interesar