La SGHN alerta de la necesidad de un cambio de gestión en las Fragas do Eume

|

Un informe elaborado por la Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN) alerta de la necesidad de un cambio “en la forma de dirigir y gestionar” el parque natural de las Fragas do Eume. El análisis de la entidad ecologista revela “que estamos ante un parque baixo mínimos, cunha pésima gobernanza e no que a deteriorización da biodiversidade imponse fronte á súa conservación”.
La SGHN realiza esta evaluación transcurridos casi 17 años desde la declaración de las Fragas do Eume como parque natural, un tiempo que consideran suficiente para que el espacio se adecuara a los criterios de conservación inherentes a esta catalogación.
Señalan que “o parque das Fragas é un mal exemplo de xestión dun espazo natural protexido, fiel reflexo dunha política incapaz de cumprir e facer cumprir as normativas ambientais, de apoiar e impulsar actividades de carácter sostible nas áreas de influencia socio-económica, que promovan o seu desenvolvemento e revertan o abandono que sobre o rural galego”. Asimismo sugieren una gestión más técnica “acorde coas necesidades de conservación do espazo que promova a participación dos veciños que viven no parque”. n redacción

La SGHN alerta de la necesidad de un cambio de gestión en las Fragas do Eume