PONTEDEUME - El PSOE denuncia el estado de abandono de fuentes y lavaderos del municipio

PONTEDEUME - El PSOE denuncia el estado de abandono  de fuentes y lavaderos del municipio
Diario de Ferrol-2014-08-23-018-fdc93237

Hace tiempo que vienen denunciando el “abandono ao que o goberno local do PP ten sometida á nosa vila” y, aunque consideran que son muchos los ejemplos que constatan esta denuncia, el grupo municipal del PSOE de Pontedeume se centra en esta ocasión en el lamentable estado de elementos que forman parte del patrimonio de la villa, como son las fuentes y los lavaderos. “A pesares da insistencia coa que pregamos pleno tras pleno aos membros do goberno para que amañen e manteñan estes elementos, a realidade é que o seu abandono foi en aumento nos últimos anos”, apuntan.
Citan casos como las fuentes de Santa Margarita en Vilar, la de Vista Alegre o la de la calle Mancebo. También lavaderos como el de Bouzalonga en Ombre, el de A Graña en Nogueirosa o los de Centroña y Currío. “Na maioría deles non se leva a cabo nin o máis mínimo mantemento nin unha limpeza periódica, polo que ofrecen unha paisaxe penosa”, lamentan desde la formación socialista eumesa.
Exigen al gobierno local del PP que “cumpra coa súa obriga garantindo a limpeza e coidado destes importantes elementos do noso patrimonio”. n

PONTEDEUME - El PSOE denuncia el estado de abandono de fuentes y lavaderos del municipio

Te puede interesar