Ferrol ya es la ciudad gallega con mayor número de pernoctas por turista tras las de Vigo y A Coruña

Ferrol ya es la ciudad gallega con mayor número de pernoctas por turista tras las de Vigo y A Coruña
Parador de Turismo Conversar no Parador del Club de Prensa con Nava Castro

El sector turístico en Ferrol y comarca mantiene su tendencia alcista y ya es, tras A Coruña y Vigo, la ciudad de Galicia con mayor número de pernoctas por turista. “É un destino que medra en interese e, como proba, temos o aumento da demanda hostaleira nos nove primeiros meses do ano, perto de 44.000 visitantes, as mellores cifras desde o ano 2015”, indicó ayer la directora xeral de Turismo, Nava Castro. .

Castro fue la invitada al ciclo Conversas no Parador que organiza, en colaboración con el establecimiento, el Club de Prensa de Ferrol. Tras repasar con datos la importancia que el sector tiene para el conjunto del PIB del país, la directora xeral de Turismo aseguró que el gran reto que tiene por delante la ciudad y su comarca es la desestacionalización, un proceso en el que el Camiño Inglés a Compostela debe jugar –lo está haciendo ya– un papel relevante.

“Tedes en Ferrol”, añadió, “moitas fortalezas e potencialidades, como a súa contorna natural ou celebracións como a Semana Santa, e por iso creo que a desestacionalización é posible”. Para ello invitó a “traballar conxuntamente administracións sector privado” para exprimir esas condiciones.

Camiño Inglés

La celebración del próximo Xacobeo, en 2021, fue otro de los temas en los que abundó la máxima responsable de las políticas turísticas de la Xunta. En este punto volvió a aportar datos de evolución, con la constatación de que nunca antes la afluencia de turistas que comienzan en Curuxeiras su peregrinación por esta ruta fue tan numerosa. “Falamos, segundo as cifras da Oficina de Turismo, de máis de 15.000 peregrinos que saíron de Ferrol recolleron a compostelana, un 11% máis ca o ano pasado”, si bien, matizó, los datos son superiores –con la dificultad de precisarlos– porque “moitos xa fixeron o Camiño anteriormente e outros non teñen unha motivación relixiosa; simplemente fan o Camiño, polos motivos que sexan”.

Castro subrayó que el Inglés es el quinto trazado de peregrinación más transitado, de ahí que considera fundamental apostar por inversiones que mejoren la señalización “e fagan máis cómodo o percorrido aos turistas”. Así, apuntó que este año, la Xunta invierte un total de 15,6 millones de euros en actuaciones en las diez variantes del Camiño de Santiago. “Co que iso conleva”, añadió Castro, “tamén na conservación e posta en valor do patrimonio, tamén en Ferrolterra”.

Así, la directora xeral de Turismo dijo que esta labor es “fundamental” no solo con la ruta xacobea, sino en otros reclamos de la ciudad, como es la candidatura a Patrimonio de la Humanidad. “Igual que as Illas Atlánticas ou a Ribeira Sacra, a Xunta apoia tamén Ferrol, pero temos que ser conscientes de que temos que estar ben preparados para que cando chegue teñamos os bens e a contorna ben coidadas para non frustrar os visitantes”, sobre todo, añadió, en una ciudad “que non deixa indiferente a ninguén”.

Ferrol ya es la ciudad gallega con mayor número de pernoctas por turista tras las de Vigo y A Coruña

Te puede interesar