El PSOE reprocha al gobierno la ausencia de convocatoria de la comisisón del área de Benestar

|

La portavoz del grupo municipal socialista, Beatriz Sestayo, reclamó ayer al gobierno local el cumplimiento de la celebración de la comisión informativa de Benestar Social, Igualdade, Muller e Mocidade en el Concello.
Sestayo recordó que “con hoxe –por ayer– xa son dous os xoves sen convocarse dita comisión; a última vez que se celebrou foi o pasado 26 de xaneiro e temos cuestións para tratar de demandas que proveñen de asociacións e veciños ás que non se lles pode dar resposta, debido á falla de interese desde goberno para dar conta das súas actuacións”, destacó ayer la portavoz socialista.
El partido exige que las políticas sociales y la igualdad recuperen la “prioridade política” que le daban los socialistas cuando formaban parte del gobierno local. Beatriz Sestayo remarcó que este área requiere la “máxima atención e dedicación”, por lo que insta al gobierno de Jorge Suárez y, en concreto, a la concejala responsable Saínza Ruiz, a que asuman su compromiso con la ciudadanía y den solución a las demandas de las personas más vulnerables.

El PSOE reprocha al gobierno la ausencia de convocatoria de la comisisón del área de Benestar