As Pontes forma a un centenar de vecinos a través de planes de empleo

As Pontes forma a un centenar de vecinos a través de planes de empleo
diario de ferrol-2018-05-02-014-1cd1fb5c-p

Un centenar de vecinos de As Pontes en situación de desempleo se forma actualmente en dos programas de empleo subvencionados por la Consellería de Economía, Emprego e Industria, cofinanciados por el Concello que “ofrécelles unha ferramenta de axuda e acompañamento especializado ós beneficiarios para que poidan desenvolver as súas competencias persoais, sociais e laborais, acrecentar a súa empregabilidade e situarse nunha situación máis favorable cara o mercado laboral, que lles permita unha inserción laboral duradeira e en mellores condicións”, señala la concejala de Empleo, Ana Pena.
Uno de ellos es el Programa Integrado de Empleo “Pontes de emprego” que forma a 85 alumnos hasta el próximo mes de noviembre y cuyo objetivo es mejorar la empleabilidad de los colectivos con especiales dificultades de inserción laboral, personas con discapacidad, en riesgo de exclusión social o baja cualificación. “Inclúense cursos sobre actividades de almacenamento, técnicas de venda, cociña, ou de manexo de carretilla e pala cargadora para axustarnos ás demandas do mercado e, deste xeito, chegar ó noso obxectivo de inserción laboral que se sitúa no 30% dos veciños que participan no Programa Integrado de Emprego”, puntualiza la concejala.
El presupuesto total de esta iniciativa es de 140.320 euros, de los que 112.256 son aportados por la consellería y otros 28.064 por el Concello.
En cuanto al taller de empleo “Eume”, forma a un total de 12 alumnos que reciben formación teórica y práctica sobre la atención sociosanitaria a personas a domicilio. Según explicó Ana Pena, el objetivo de esta iniciativa es “procurar a cualificación profesional das persoas beneficiarias, a través da formación e a realización de prácticas profesionais non laborais, para deste xeito favorecer a súa inserción nun sector cun alto volume de demanda de profesionais”.
El programa tiene una duración de 1.440 horas y también ofrece formación en nuevas tecnologías, sensibilización ambiental, prevención de riesgos laborales o técnicas de búsqueda de empleo. El presupuesto total es de 207.975 euros, de los 167.975 son aportados por la Xunta y los 40.000 restantes por el Concello. l

As Pontes forma a un centenar de vecinos a través de planes de empleo

Te puede interesar