Entrega de diplomas de cursos para desempleados

Entrega de diplomas de cursos para desempleados
Diario de Ferrol-2016-07-24-015-18620564

Un total de 42 personas recibieron esta semana en Narón los diplomas acreditativos de tres cursos del programa Accións Formativas para Desempregados. La iniciativa, subvencionada por la Consellería de Economía, Emprego e Industria, logró la insercción laboral de la mayoría de sus participantes lo que motivó su ausencia en la entrega de diplomas. Así lo destacó la concejala de Formación de Narón, Natalia Hermida. “Algo máis dunha vintena de persoas están traballando na actualidade grazas á realización destres tres curso”, dijo. Las modalidades a impartir fueron “Atención sociosanitaria a persoas no domicilio”, “Atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais” y “Montaxe de mobles e elementos de carpintería”.
Hermida destacó también la labor del Concello en materia formativa, en este caso en colaboración con la administración autonómica, y también del personal del Concello que lleva a cabo las gestiones para poder convocarlos, así como a las empresas en las que se imparten los módulos prácticos. “Son estas empresas as que actualmente teñen entre o seu plantel a algúns alumnos destes cursos, polo que desde o Concello agradecemos a súa colaboración”, indicó.
La concejala de Formación de Narón recordó además que aquellos que han terminado todos los módulos formativos pueden solicitar un certificado de profesionalidad que se les remite desde la Xunta. El alumnado de estas tres acciones formativas fue seleccionado a través de la relación facilitada desde la Oficina de Emprego.

Entrega de diplomas de cursos para desempleados

Te puede interesar