Narón acomete trabajos de mejora de la accesibilidad en cuatro áreas del núcleo urbano

Narón acomete trabajos de mejora de la accesibilidad en cuatro áreas del núcleo urbano
La alcaldesa y el edil de Obras supervisando los trabajos en la zona de Virxe do Mar

La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, visitó ayer junto al edil de Obras, Pablo Mauriz, las obras que se están ejecutando para mejorar la acesibilidad en la zona de las Viviendas de Virxe do Mar, donde pudieron comprobar el avance en la ejecución de los trabajos. La actuación, que se completará con otras proyectadas en la zona urbana del municipio, supondrá una inversión total, ya licitada, de 264.000 euros.


Ferreiro recordó que se trata de “un ambicioso plan co que apostamos por mellorar a accesibilidade na zona urbana da cidade e no que centraremos as actuacións plantexadas en adaptar cruces de peóns e beirrarúas e tamén prazas de estacionamento de vehículos para persoas con mobilidade reducida, xerando novos itinerarios accesibles e, nalgúns casos, ampliando os xa existentes nesas zonas”.

Con cargo a este proyecto ya en marcha, que comenzó en la área de Virxe do Mar –entre las calles Mestre Mateo y el entorno del colegio–, se procederá también a actuar en la carretera de Castilla y viales perpendiculares a esta localizados entre la rotonda de Freixeiro y el puente de Xuvia, que enlaza los concellos de Narón y Neda, y en las calles Río Miño y A Garda. En total, según indicó la regidora Marián Ferreiro, “levaranse a cabo nos próximos meses un total de 148 actuacións con cargo a este proxecto municipal, encamiñado a mellorar a accesibilidade na zona urbana de Narón”.

En función de cada caso, se contemplan un total de 12 tipos de actuaciones, diferenciadas según el paso existente, con el fin de que todos sean accesibles. Asimismo, apuntan desde el Concello que el proyecto contempla también soluciones diferenciadas “para cada un dos vados de pasos peóns con respecto á calzada”. Los trabajos, tal y como explicó la alcaldesa, “execútanse atendendo a unha serie de prioridades establecidas previamente en función de parámetros como a concurrencia de persoas en cada unha das zonas”.


Ferreiro también recordó que “a supresión das barreiras arquitectónicas é un dos obxectivos sobre os que levamos varios anos traballando desde o goberno local e no que seguiremos a facelo, destinando cada exercicio importantes partidas do orzamento municipal para acometer unha serie de obras que permitan mellorar a autonomía de persoas con mobilidade reducida ou incluso con algún tipo de discapacidade de índole visual”.

La alcaldesa insistió también en que el objetivo principal de este tipo de mejoras de la accesibilidad busca “garantir en todo momento a máxima seguridade dos peóns, co fin de contar con espazos cada vez máis seguros en toda a cidade, unha finalidade que se acadará a medida que este tipo de obras se vaian executando tamén noutras zonas da cidade, tal e como está previsto”.

Narón acomete trabajos de mejora de la accesibilidad en cuatro áreas del núcleo urbano

Te puede interesar