AS PONTES - El BNG acusa al alcalde de mentir sobre una obra

placa de uno de los postes
|

La Asemblea Local del BNG de As Pontes acusó ayer al alcalde del municipio, el socialista Valentín González Formoso, de “mentir e manipular para tapar as súas irregularidades”. Los nacionalistas señalan que las obras de suministro eléctrico de O Bidueiral, donde reside un matrimonio que hasta el año pasado no tuvo luz, fueron ejecutadas “fai case dous anos pola empresa dun membro da candidatura do PSOE ás municipais de 2011”.
El BNG se pregunta qué objetivo tiene un alcalde que “fai pública unha actuación executada fai case dous anos, que utiliza e manipula a persoas e que mente conscientemente?”. Los nacionalistas recuerdan que hace diez años se inauguró la instalación de energías renovables –fotovoltaica y térmica– con la aportación económica exclusiva de la compañía Endesa y la Consellería de Industria.
Además, señalan que las obras de electrificación de la vivienda se ejecutaron a comienzos de 2012 “sen contratar pola empresa dun candidato do PSOE” y que en el pleno del 24 de julio de ese mismo año, con la actuación finalizada, el partido de gobierno presentó una memoria valorada en 57.475 euros y comprometía la partida. “Na xunta de goberno do 11 de setembro aprobouse unha partida por ese importe cun informe desfavorábel do servizo económico do Concello por non tramitar o expediente de gasto”.
“Esquece dicir tamén o alcalde”, continúa la Asemblea del BNG, “que nos dous quilómetros de tendido puxéronse postes usados cando na contratación non se fixo baixa ningunha”. n

AS PONTES - El BNG acusa al alcalde de mentir sobre una obra