Igualdade presenta el número siete de la revista “Machina” en los PequEduca de la plaza de España

Presentación revista Machina en la plaza de España con la actriz Paula Moral
|

El campamento PequEduca ubicado en la Plaza de España fue el escenario elegido por la concejalía de Benestar Social, Mocidade e Igualdade para presentar el número siete de la revista “Machina” a los niños de 3 a 13 años que participaron hasta ayer –último día– en la iniciativa que pretendía fomentar “un cambio de mentalidade e valores acorde ao principio de igualdade desde as idades mais temperás”, tal y como indicó la concejala, Saínza Ruiz. .

La protagonista de esta nueva publicación es Paula Morado, “unha actriz de Ferrolterra, de orgullo de barrio de Caranza”, indicó la edil, al mismo tiempo que explicó que la idea era que “os rapaces poidan coñecer a unha actriz que ten feito un montón de series no panorama galego e no local e que agora está en series estatais con actores do nivel de José Coronado –“Vivir sin permiso”–”, comentó Ruiz.

Asimismo, ambas realizaron un pequeño debate sobre feminismo con los jóvenes acerca de las desigualdades que, a veces, encuentran las actrices en los papeles protagonistas y también sobre “como se concibe a industria do cinema e as eivas que se atopa unha actriz nova, aproveitando as moitas iniciativas a nivel estatal e mundial que apareceron, e todo nunha linguaxe coloquial”, apuntó Saínza Ruiz.

Por su parte, Paula Morado quiso agradecer que pensasen en ella para protagonizar la portada de esta revista, “venme ata grande aínda que sexa a nivel local”, aseguró. Bajo el titular “Ao público hay que educalo na igualdade”, la actriz aseguró que “como muller e persoa é unha responsabilidade que temos que asumir todos e todas porque a revolución será feminista ou non será” e indicó que el oficio de la interpretación consiste en “xustificar a todos os personaxes e ter capacidade de empatía para poder defender eses personaxes, unha empatía que moitas veces falta nesta sociedade polo que non hai outra que loitar pola igualdade”.

Saínza Ruiz justificó la importancia de “Machina” como medio para dar a conocer y promocionar todas las iniciativas de mujeres de la comarca como Chelo Loureiro o Luz Castro.

Igualdade presenta el número siete de la revista “Machina” en los PequEduca de la plaza de España