Sestayo ofrece “lealdade” a Sánchez pese a no ser su opción

El alcalde, Jorge Suárez, y la edil Beatriz Sestayo compartieron gobierno | j.meis
|

La secretaria xeral del PSOE local, Beatriz Sestayo, respetará y acatará los resultados de las elecciones primarias de su partido “como pasou sempre”, pese a que su apuesta, Susana Díaz, no fue la ganadora, como tampoco lo fue en su momento Carme Chacón o Eduardo Madina en otros procesos.
La también portavoz socialista en el Concello aseguró “máxima lealdade como fixen sempre cos secretarios xerais nacidos da democracia dunhas primarias, que eu sempre defendín”.
Sestayo felicitó a su partido por la “altísima participación” que, a su juicio, puede dar ejemplo “de democracia, respecto doutras forzas políticas”. Aseguró que ya felicitó personalmente al ganador aunque lamentó que “unha vez máis unha muller non poida acceder á secretaría xeral do PSOE”. De todos modos, se mostró satisfecha de haber apoyado a Susana Díaz “como fixen no seu día con Carme Chacón”.
Los resultados, que no coincidieron con la opción de la máxima responsable del partido en Ferrol, no pueden, para Sestayo, extrapolarse a la ciudad naval, ya que “o que se votaba agora era un secretaria xeral da Federal e a militancia sabe distinguir e sempre votamos libremente”, asegurando, además, que dentro de la Ejecutiva local “xente destacada” apoyaba a Pedro Sánchez.


La secretaria xeral no se mostró preocupada por su falta de acierto en sus “apuestas” y señáló que “non son de votar aparato, senón en conciencia, ás veces sabendo que hai máis ou menos posibilidades”. Votó, dijo, “pensando no mellor para o partido e esperto esperando estar errada da miña elección e que sexa mellor o que votou a maioría”.
Sestayo espera que Sánchez “acierte e xestione ben esa maioría e que todos seamos leales a este partido, que leva moito anos en friccións continuas, e aprendamos a estar unidos”.


Falta de acierto de la portavoz
El alcalde, Jorge Suárez, que ya se había manifestado en las redes sociales aludiendo a la victoria de Pedro Sánchez como la mejor alternativa de izquierdas, insistió ayer en que “a alternativa de Díaz non era a que mellor conviña aos intereses de esquerda deste país” y espera que con Sánchez Castejón “se abra unha nova oportunidade para conformar neste mandato un goberno de esquerdas, que será beneficioso para Ferrol, unha cidade que tanto depende do estado, esperamos que se dea esta situación e que os militantes poñan as cousas no seu sitio”.
Con respecto a la opción de su exsocia de gobierno, Beatriz Sestayo, que apoyó la opción perdedora en estas primarias socialistas, el alcalde ironizó con la falta de acierto de Sestayo y apuntó que “so espero que si me presento a algún proceso algunha vez, non me apoie nunca Sestayo”.
La portavoz socialista no dudó en contestar al regidor tras sus declaraciones, y, en este sentido, apuntó que “seguramente se se presentara a calquer proceso participativo, ten asegurado que eu non o apoiaría”.

 

Sestayo ofrece “lealdade” a Sánchez pese a no ser su opción