Pontón insta a los diputados del PP en el Congreso a rechazar los presupuestos

Pontón insta a los diputados del PP en  el Congreso a rechazar los presupuestos

La estación de ferrocarril de Ferrol no se sumó ayer a los actos de celebración del 25º aniversario del AVE “porque logo destas décadas o que vimos foron promesas incumpridas”. Así lo recordó ayer la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, que visitó la ciudad para denunciar la situación del ferrocarril y especialmente la línea entre Ferrol y A Coruña, casi excluida de los Presupuestos Generales del Estado. Pontón estuvo acompañada del diputado Mini Rivas, el alcalde de San Sadurniño, Secundino García y la responsable comarcal del BNG, Mercedes Tobío, entre otros responsables del BNG.
La portavoz aseguró que es necesaria “unha modernización, un servizo ferroviario do século XXI” y frente a estas necesidades, el proyecto de Presupuestos Generales del estado “é un xarro dauga fría para os que pensamos nun ferrocarril moderno”. 
Pontón retó al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, a un viaje en ferrocarril, “él en tren e eu en bicicleta e eu chegaría antes, porque é un tren decimonónico, que resta oportunidades á comarca e convértenos en cidadáns de segunda.”.
El “recortazo” de los Presupuestos Generales, se refleja, para el BNG, en un olvido de Ferrolterra “que non recollen sin siquiera o que prometían, a modernización ferrocarril nin consignación”.
Por esta razón, Pontón calificó de “descaro” que el Partido Popular “para tapar a realidade, leve ao Parlamento unha proposición non de lei sobre a modernización do tren Ferrol-A Coruña, cando está na súa man. Feijóo ten que decir aos seus deputados en Madrid, doce, que non aproben os orzamentos do recortazo a Galicia e reclamen  inversións para esta liña de ferrocarril”.

Gobiernos locales cómplices
El portavoz del BNG en el Concello de Ferrol, Iván Rivas, culpó no solo al PP de la exclusión de Ferrol en la modernización del ferrocarril, sino que consideró “cómplices” a partidos como PSOE y EU, “que compartían goberno cando había consignados 34 millóns de euros para renovar unha infraestructura ferroviaria, que permitiría renovar a conexión coa cidade da Coruña. O goberno municipal impediu conscientemente que se puideran executar, co fin de favorecer o transporte público por estrada, que hoxe está en precario e estes partidos mostran unha indiferencia, que comparte o actual alcalde e o goberno municipal”, explicó Iván Rivas.
Este insistió en que no es que no exista una consignación presupuestaria para el ferrocarril, sino que “a hai, de cen millóns, para o acceso ao porto exterior”. Una infraestructura que, señaló, “o único que fai é beneficiar a unhas empresas e é da autoridade portuaria. Por el contrario, matizó Rivas, “a renovación da conexión con A Coruña permanece no absoluto desprezo, e sin que se execute ningún investimento”. l

Pontón insta a los diputados del PP en el Congreso a rechazar los presupuestos

Te puede interesar