El BNG denuncia “o desprezo” del Estado hacia Galicia y As Pontes, excluidas del plan del carbón

El BNG denuncia “o desprezo” del Estado hacia Galicia y As Pontes, excluidas del plan del carbón
Diario de Ferrol-2014-08-16-004-daf7eba2

El BNG de As Pontes censuró ayer la “actitude de desprezo e ninguneo que desde o Estado se estivo e se está a ter con Galiza e con As Pontes” en relación con las ayudas del plan del carbón 2014-2018.
Los nacionalistas recuerdan que tanto las bases –publicadas a comienzos de julio– como la convocatoria de las ayudas a proyectos empresariales que favorezcan el desarrollo alternativo de las comarcas mineras –en el Boletín Oficial del Estado del jueves– “exclúen a Galiza do seu ámbito de actuación”, con lo que se confirma, dicen, “que As Pontes fica fóra das subvencións nun momento no que a situación socioeconómica das Pontes é máis problemática ca nos primeiros anos de aplicación do Plano do Carbón, con menos poboación, máis desemprego e menos actividade empresarial”.
La Asemblea Local das Pontes recuerda asimismo que la gestión de las ayudas en los planes anteriores, junto con el “instrumento diferenciador que achegou o Programa de Desenvolvemento asinado con Endesa –que fixo un intento por liquidalo– posibilitaron a dispoñibilidade de solo industrial a prezos moi competitivos e favoreceron a implantación de empresas”, lo que permitió, sostiene el BNG, “diversificar, aínda con defectos, a actividade empresarial e amortecer en parte os efectos da diminución da actividade de Endesa e da crise”.

"futuro complexo"
Los nacionalistas consideran que, además de la Administración central, ni la Xunta ni el Concello han estado a la altura, como prueba que en el municipio no se llegó a ejecutar ninguna infraestructura del plan anterior, con un total de 55 millones de euros y con “gobernos supostamente amigos do PSOE no Estado e na localidade”.
El BNG considera también que el futuro del empleo y de la actividad empresarial en As Pontes es complejo, “cuns 15.000 metros cadrados de chan industrial dispoñíbeis, coa ampliación de Penapurreira paralizada, sen as axudas do Plano do Carbón e cun Plano de Desenvolvemento inactivo e en liquidación”. Por ello, insta al gobierno local a “asumilo e recoñecer que non se soluciona con festas, comelladas e publicidade, egocéntrica e moi cara, por certo”, sentencian. n

El BNG denuncia “o desprezo” del Estado hacia Galicia y As Pontes, excluidas del plan del carbón

Te puede interesar