Imprimir

El BNG acusa a PP y PSOE de “hipocrisía” respecto a sus “lamentos” sobre Navantia

redacción ferrol | 22 de octubre de 2019

Dice que avalan un plan industrial “que está a supoñer un novo proceso de reestruturación”

El Bloque Nacionalista Galego de Ferrol critica la “hipocrisía” de Partido Socialista y Partido Popular respecto a la situación de la ciudad y, en particular, de Navantia. Asegura la formación en un comunicado que estos dos grupos políticos no cuestionan las decisiones que sobre el astillero ferrolano se toman fuera de Galicia ni tampoco este modelo dependiente de Madrid y, sin embargo, no cesan de quejarse por la falta de carga de trabajo en estas instalaciones. “Para o BNG son unha hipocrísía evidente os lamentos do señor Rey Varela e do señor Mato sobre a falla de traballo nesta cidade”, afirman.

Acusa el BNG a PSOE y PP de avalar “un plan industrial para a empresa Navantia que está a supoñer un novo proceso de reestruturación fundamentalmente na industria auxiliar pero tamén no plantel principal”.

También les achaca no cuestionar “o confinamento de Navantia ao sector militar” y respaldar “o actual marco competencial, que fai que a dependencia dos estaleiros galegos sexa plena e absoluta da administración estatal en Madrid”.

“Camiño insostible”

El BNG extiende esta crítica también al ámbito local, con políticas que “conservan os privilexios do Estado e das transnacionais na cidade” y pone como ejemplo que no exista todavía convenio con el Ministerio de Defensa y que esta no pague impuestos por la ocupación del suelo. También se refiere “á privatización permanente da xestión de recursos básicos coma a auga ou o lixo en función dos intereses das empresas concesionarias”. Esta es una reivindicación constante del BNG, máxime cuando algunos de estos contratos están vencidos y debe tomarse una decisión sobre cómo se van a gestionar los servicios.

Para el partido nacionalista, son decisiones heredadas de mandatos anteriores, prolongadas en el tiempo y que el actual gobierno “está a manter”. De este modo, “están levando a situación xeral da cidade a un camiño insostible por moito que aparencialmente o PP e o PSOE se esforcen en cuestionarse mutuamente”.

Puede ver este artículo en la siguitente dirección /articulo/ferrol/bng-acusa-pp-psoe-hipocrisia-respecto-lamentos-navantia/20191022001400266987.html


© 2020 Diario de Ferrol