lunes 18.11.2019

Yolanda Díaz llama a los socialistas a votar a En Común “para que haxa un goberno de esquerdas”

Basterrechea afirma que EC UP es la “última barreira” frente a la privatización de los servicios públicos
El acto central de En Común-Unidas Podemos se celebró ayer en el Torrente Ballester | jorge meis
El acto central de En Común-Unidas Podemos se celebró ayer en el Torrente Ballester | jorge meis

“Fixemos campañas de entusiasmo e fixemos campañas de resistencia. Agora toca unha campaña de dignidade”. Este es el diagnóstico de Suso Basterrechea, candidato al Senado de En Común-Unidas Podemos, de la situación a la que se enfrenta el país, en un momento en el que “está en cuestión todo”. Así lo afirmó ayer, en el acto central de En Común-Unidas Podemos, en el Torrente Ballester. Para Basterrechea están en juego derechos que se daban por sentado. “Estanse a discutir servizos públicos como a sanidade, a educación, a xubilación ou o dereito a descansar. Con malas formas ou con boas formas, camiñamos no mesmo sentido. Nós somos a última barreira para facerlle fronte a iso, e por iso non houbo un pacto de goberno, porque saben que o somos”, aseguró.

Yolanda Díaz, candidata al Congreso, hizo un llamamiento a la participación y apeló a los socialistas de base descontentos “co xiro á dereita económica” que le atribuye a Pedro Sánchez. Y este cambio es, para Díaz, “tan evidente que non soamente non van derrogar a reforma laboral senón que envían a Bruxelas a mochila austríaca”. Se trata, afirmó, de un modelo “de despido libre”, que crea “un fondo de especulación” y con un llamado “fondo individual de capitalización que racha co modelo constituínte do 78 en materia de pensións públicas”.

El candidato Antón Gómez-Reino afirmó que “este proceso electoral fíxose para romper as costas a Unidas Podemos” y que “todos os poderes están traballando para que non teñamos o magnífico resultado que estou seguro que imos ter”.

Luca Chao y Eva Solla, diputadas del Parlamento de Galicia, criticaron la salida de Ferrol de la campaña “En negro contra as violencias”. “Desbotan esta campaña simplemente porque non é a súa”, dijo Solla. “Parece que non se enteran de que o 25 de novembro non temos nada que celebrar”, apuntó Chao.

Para cerrar el acto hablaron Loreto Taibo, número 2 al Congreso, y Gloria Elizo, vicepresidenta de la Cámara Baja en la pasada legislatura.

Comentarios