TEGA pide el apoyo de sus afiliados en una multitudinaria Festa do Río

TEGA pide el apoyo de sus afiliados en una multitudinaria Festa do Río
Marián Ferreiro, candidata de TEGA a las próximas elecciones, respaldada por su equipo durante su intervención

“Sabedes que, aínda que estamos traballando arreo, ás veces con atrancos e dificultades, a partir de agora comezará unha campaña que algúns quererán facer sucia e dura, eses que pensan que en política todo vale e que sitúan os intereses persoais ou do partido por riba dos da veciñanza. Pero esa será a súa guerra, non a nosa, porque temos moi claro que Narón primeiro e as veciñas e veciños están por riba de todo o demáis”. Así se pronunciaba ayer la alcaldesa de Narón y candidata de TEGA a las próximas elecciones municipales, Marián Ferreiro, durante su intervención en la ya tradicional Festa do Río con la que la formación da el pistoletazo de salida cada año en el área recreativa de Pedroso al curso político.
Allí, arropada por más de 700 afiliados y simpatizantes, además de otras autoridades del partido, Ferreiro agradeció la confianza depositada en TEGA, “e o apoio que me brindastes hai xa case un ano ao poñerme ao fronte da Alcaldía”. La intervención de la alcaldesa estuvo precedida de la del coordinador local del partido en Narón, Ibán Santalla, que destacó la “dedicación, o seu compromiso, honestidade e xenerosidade e a súa disciplina”, como las cualidades que hacen de Marián Ferreiro “a mellor persoa para liderar o equipo de Terra Galega en Narón”.
También el secretario general de TEGA, Guillermo Sánchez Fojo, alabó el trabajo de la actual regidora, puntualizando que a las puertas del décimo mandato, “as veciñas e veciños sodes o verdadeiro equipo de Terra Galega, seguimos confiando en vós e nós queremos que sigades confiando en nós”. Fojo, que al igual que la alcaldesa agradeció el respaldo del exalcalde, José Manuel Blanco, presente en el acto, también auguró una campaña dura, pero aseguró que “en política non vale todo, vale a verdade e a media mentira non existe porque non se pode vir á política a mentir como fan outros. Seguide con nós porque non vos defraudaremos”, dijo.
Tras los discursos, los asistentes disfrutaron de una comida popular y una tarde donde los juegos populares y la música centraron el protagonismo. l

TEGA pide el apoyo de sus afiliados en una multitudinaria Festa do Río

Te puede interesar