TEGA apuesta por un nuevo parque infantil para O Val y la dinamización turística

TEGA apuesta por un nuevo parque infantil para O Val y 
la dinamización turística

La candidata de Terra Galega a la Alcaldía de Narón, Marián Ferreiro, anunció ayer en O Val la apuesta de su formación por la dinamización turística y la construcción de un nuevo parque infantil con elementos de juego adaptados a personas con diversidad funcional. Ferreiro explicó además que en los próximos cuatro años se “continuará ampliando a rede de saneamento, un servizo no que xa realizamos neste último ano importantes avances, como fixemos en Vilacornelle, Cornide, na Pedreira-Grandal e en Cimadavila, cun investimento conxunto duns 700.000 euros e tendo tamén proxectado un investimento de 330.000 euros para dotar proximamente deste servizo vivendas do lugar de Os Vilares, donde xa se iniciaron os traballos. En conxunto, supón unha partida de 1,3 millóns de euros para ampliar a rede de saneamento nesta parroquia”.

En el ámbito de la eficiencia energética, Ferreiro recordó actuaciones que se llevaron a cabo en el lugar de Vilarcornelle y se comprometió a ampliar. La candidata manifestó además su compromiso de seguir incrementando las áreas verdes. Un compromiso que se concretará en la parroquia en la construcción de un nuevo parque infantil y en la ampliación de la zona verde localizada junto al local social, “acondicionando unha parcela duns 2.000 metros cadrados e dotándoa de mesas e bancos de pedra e seguiremos realizando este tipo de traballos e tamén, como xa fixemos, prantando árbores autóctonas, como os carballos que medran dende hai uns meses nas inmediacións deste local grazas a unha iniciativa na que colaboramos co CRA e na que participou o alumnado da Escola do Val”.

En el ámbito de la dinamización turística destacó la puesta en valor del patrimonio local “promovendo rutas de sendeirismo para divulgar os montes da Lagoa a través dun proxecto que xa temos en marcha e dinamizando as rutas Pena Molexa-Monte da Lagoa”. Recordó la solicitud de Ben de Interese Cultural para el conjunto megalítico de Pena Molexa, hoy en curso, y que se complementarán con la promoción de la primera marca turística registrada del Concello de Narón: Pena Molexa, a Barca Lunar.

TEGA apuesta por un nuevo parque infantil para O Val y la dinamización turística

Te puede interesar