lunes 10/8/20

TEGA anuncia proyectos de humanización y accesibilidad en el barrio de A Solaina

Ferreiro promete la reforma de la Praza da Constitución y la creación de un aparcamiento disuasorio

Un momento del acto llevado a cabo en el barrio de Santa Icía
Un momento del acto llevado a cabo en el barrio de Santa Icía

La candidata de Terra Galega (TEGA) y actual alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, anunció ayer en un acto electoral en el local social de Santa Icía “un completo programa de humanizacióin co que actuaremos nas rúas Lugos, Ourense e Pontevedra”.


Así, la actual regidora explicó que los trabajos consistirán en “incrementar os espazos destinados ás beirrarúas, que pasarán a ser de lousas de pedra e ser máis anchas que na actualidade e que implicarán melloras no mobiliario urbán”, indicó.


Ferreiro comentó también el acondicionamiento de un estacionamiento disuasorio que contará con algo más de setenta plazas y anunció la remodelación de la Praza da Constitución. “O noso proxecto aposta por unha praza na que poidamos ver moitos máis espazos verdes e na que renovaremos as zonas reservadas para os xogos infantís e tamén os elementos biosaludables, ao tempo que a dotaremos de elementos de descanso máis cómodos para as veciños e os veciños”, aseguró, al tiempo que indicó que ampliarán la programación de actividades en los centros comunitarios integrados y en la ludoteca y agencia de lectura de este barrio.
Ferreiro, además, propuso “unha cidade máis humana” enlazando los paseos de Xuvia y Freixeiro y con áreas de parkour, escalada, un parque de patinaje o un Street Workout, entre otras medidas.

Comentarios