El PSOE reprocha al gobierno la ausencia de convocatoria de la comisisón del área de Benestar

La portavoz del grupo municipal socialista, Beatriz Sestayo, reclamó ayer al gobierno local el cumplimiento de la celebración de la comisión informativa de Benestar Social, Igualdade, Muller e Mocidade en el Concello.
Sestayo recordó que “con hoxe –por ayer– xa son dous os xoves sen convocarse dita comisión; a última vez que se celebrou foi o pasado 26 de xaneiro e temos cuestións para tratar de demandas que proveñen de asociacións e veciños ás que non se lles pode dar resposta, debido á falla de interese desde goberno para dar conta das súas actuacións”, destacó ayer la portavoz socialista.
El partido exige que las políticas sociales y la igualdad recuperen la “prioridade política” que le daban los socialistas cuando formaban parte del gobierno local. Beatriz Sestayo remarcó que este área requiere la “máxima atención e dedicación”, por lo que insta al gobierno de Jorge Suárez y, en concreto, a la concejala responsable Saínza Ruiz, a que asuman su compromiso con la ciudadanía y den solución a las demandas de las personas más vulnerables.

El PSOE reprocha al gobierno la ausencia de convocatoria de la comisisón del área de Benestar

Te puede interesar