El PSOE acusa a Rey Varela de retroceder en movilidad en contra de la estrategia europea

El PSOE acusa a Rey Varela de retroceder en movilidad en contra de la estrategia europea
El PSOE critica el espacio ganado por los vehículos en estos meses de mandato | e.c.

La Semana Europea da Mobilidade se celebrará en Ferrol, según el grupo municipal socialista, que lo preguntó en comisión, con charlas y actividades de seguridad viaria en el Cantón. Son actuaciones insuficientes para el PSOE, que propone que se recuperen acciones llevadas a cabo en años anteriores, como el Día sen Coches, en el que se facilitaba la gratuidad de las líneas urbanas a los vecinos, fomentando así el uso del transporte público. “Consideramos que as actividades que se van realizar teñen o único obxectivo de cubrir o expediente e, por tanto, non cumpren os obxectivos que busca a conmemoración desta semana”, apunta el concejal Julián Reina.


Estos objetivos son los de sensibilizar sobre los beneficios “tanto para a saúde pública como para o medio ambiente asociados ao uso de modos de transporte máis sostibles, en particular, o transporte público, a bicicleta e os desprazamentos a pé”, añade el edil.

 

 

Rodillo


Para el grupo socialista, “Rey Varela celebra a mobilidade sostible eliminando a mobilidade sostible e aplica de novo o seu rodillo ideolóxico en contra da estratexia europea que deixa a Ferrol illado e limita, como xa aconteceu, a posibilidade de acceder a fondos europeos”.


Julián Reina se refiere a medidas como el incremento de la velocidad de circulación en Catabois o Esteiro, la falta de actividades en la Semana Europea da Mobilidade o el acceso rodado a zonas antes vetadas y habla de “punto e final ao progreso e avances en recuperación de espazos públicos destinados ás persoas”.


Para los socialistas el gobierno popular plantea “unha emenda á totalidade en materia de mobilidade na nosa cidade” y bromea con medidas futuras. “Polo camiño que imos calquera día pintan o terrizo da praza de Armas con liñas de aparcamento e convértena nun aparcadoiro público”, concluye el comunicado. 

El PSOE acusa a Rey Varela de retroceder en movilidad en contra de la estrategia europea

Te puede interesar